البرز- رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز از برگزاری مسابقات جهانی دوگانه در آبان ماه سال جاری به میزبانی کرج خبرداد و گفت: ابتدا قرار بود مسابقات جهانی درتیرماه به میزبانی طالقان برگزار شود اما طبق تقویم فدراسیون جهانی آبان ماه در کرج پذیرای این مسابقات خواهیم بود.

مسابقات جهانی دوگانه آبان ماه در کرج برگزار می‌شود

مجید رضاخانی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: برگزاری مسابقات جهانی دوگانه افتخاری بزرگ برای استان البرز و شهر کرج خواهد بود و در حال حاضر درحال رایزنی با دستگاه های مربوطه هستیم تا به بهترین شکل ممکن پذیرای قهرمانان جهان باشیم.

وی با اشاره به المپیاد دوگانه نونهالان و نوجوانان کشور گفت: مسابقات دوگانه المپیاد دختران در مرداد و شهریور ماه سال جاری با حضور برترین های کشور در طالقان برگزار می شود.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز خاطرنشان کرد: افزایش زیرساخت موجب برگزاری مسابقات متعددی در البرز شد که در مسیر توسعه ورزش سه گانه استان نقش پررنگی را ایفا کرد.

رضاخانی در پایان گفت: همواره به دنبال فعالیت اصولی بوده ایم و ضمن حمایت مسئولین اداره کل ورزش و جوانان البرز اکنون به قطب ورزش سه گانه کشور و بهترین هیئت ورزشی استان تبدیل شده ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.