همدان-معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب روستایی استان همدان از اجرای ۸۲ پروژه آبرسانی روستایی با صرف ۱۴ میلیارد و ۶۹۵ میلیون ریال اعتبار در سال گذشته خبر داد.

 ۸۲ پروژه  آبرسانی روستایی با مشارکت مردم اجرا شد

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ مجتبی حسین آبادی با اشاره به اینکه بخشی از پروژه های شرکت آب و فاضلاب روستایی با مشارکت مردم انجام می شود،گفت:در سال ۹۷ نیز۸۲ مورد با جلب مشارکت های مردمی در پروژه های آبرسانی همراه شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سالی که گذشت درتمامی شهرستانها با مشارکت های مردمی در اجرای برخی پروژه های آبرسانی مواجه بودیم؛عنوان کرد: جمعا؛ سال گذشته، ۸۲ پروژه به مبلغ  ۱۴ میلیارد و ۶۹۵میلیون ریال با مشارکت مردم و خیرین عملیاتی شد.

حسین آبادی عنوان کرد: سال گذشته ؛ ۲ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان همدان، ۱۷ پروژه در شهرستان ملایر، ۹ پروژه در شهرستان نهاوند، ۱۲ پروژه در شهرستان تویسرکان،۱ پروژه در شهرستان اسدآباد، ۲۴ پروژه در شهرستان کبودراهنگ ، ۳ پروژه در شهرستان بهار، ۱۲ پروژه در شهرستان رزن و ۲ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان فامنین با جلب مشارکت های مردمی به انجام رسید.

وی  با اذعان به اینکه پشتیبانی بلندمدت و اگرچه اندک مردم موجب می‌شود تا بسیاری از پروژه‌های آب‌رسانی در اولویت قرار گیرد؛اظهارکرد:ارتقاء سطح روحیه مشارکت،افزایش میزان استقبال خیرین، تاثیرمشارکت در مدیریت الگوی مصرف توسط مشترکان روستایی وافزایش شاخص بهره‌مندی آب شرب در روستاها ازاهداف بهره مندی از مشارکتهای مردمی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.