خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از واژگونی یک دستگاه کامیون مدل ولوو با یک کشته و یک مجروح خبر داد.

واژگونی کامیون  در اسفراین یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جاوید مهری در تشریح این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "اسفراین به بجنورد" (آب بخش ) بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: برابر اعلام کارشناسان حاضر در صحنه، علت این تصادف عدم توانائی کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ تشخیص داده شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه در این حادثه یک نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات در دم فوت و یک نفر نیز مجروح که بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال شد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از انهدام باند سارقان حرفه ای موتورسیکلت و کشف ۵ فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی، پلیسی، کنترل سارقان سابقه دار و تشکیل تیم های عملیاتی موفق به شناسائی سارقان مورد نظر شدند افزود: ماموران پلیس آگاهی ۵ نفر سارق موتورسیکلت و ۴ نفر مالخر را در مخفیگاهشان شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مهری با اشاره به اینکه متهمان در بازجوئی های انجام شده به تعداد ۵ فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره سرقت منزل اعتراف کردند بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری وسایل منزل، سنگ فرز و قطعات اوراق شده موتورسیکلت ها را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۵ فقره سرقت کابل در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای با ۵ فقره سرقت کابل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت کابل و .. در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این فرد را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند این سارق حرفه ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۵ فقره سرقت کابل و .. در سطح شهرستان اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سارق اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در این شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این رابطه اقدامات فنی و پلیسی خود را آغاز کردند، افزود: با هوشیاری ماموران و همچنین رصد اطلاعاتی انجام شده فرد مورد نظر مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران نهایتا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند، تصریح کرد: متهم در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستبند پلیس بر دستان سارق حرفه ای قطعات خودرو با ۶ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از دستگیری سارق حرفه ای با ۶ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین گشت زنی های هدفمند موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: متهم در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: این سارق حرفه ای در تحقیقات به عمل آمده به ۶ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بجنورد اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری قاچاقچی حرفه ای در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از دستگیری قاچاقچی حرفه ای با ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در امر نگهداری و توزیع کالای قاچاق در سطح شهرستان فعالیت دارد بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با همکاهنگی قضائی بعد از شناسایی محل اختفای این فرد موفق شدند متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند، افزود: در بازرسی از محل اختفای این فرد مقدار یک هزار و ۹۸۰ عدد انواع قرص و کپسول، ۱۱۷ قوطی پودر بدنسازی و ۲۹ شیشه روغن گیاهی قاچاق و بدون مجوز را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه در بررسی های بعمل آمده ارزش این کالا ها ۴۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برآورد شده است، یاد آور شد: متهم نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پایان جولان سارقان حرفه ای با ۴۰ فقره سرقت در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از دستگیری ۱۲ سارق حرفه ای با ۴۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در سطح شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، خاطر نشان کرد: در یک عملیات غافلگیرانه ۱۲ سارق حرفه ای دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ عرب زاده ادامه داد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۴۰ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی، موتورسیکلت، کش روی، احشام، کابل و ... اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.