۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 659193

با استعفای رئیس جمعیت هلال‌ احمر مشهد، سیدجمال زرگر به عنوان سرپرست جدید هلال احمر مشهد معرفی شد.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر مشهد تغییر کرد
به گزارش قدس آنلاین، حسن پرکار، معاون سابق مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی و رئیس پیشین جمعیت هلال احمر مشهد  طی مراسمی تکریم و سیدجمال زرگر به عنوان معاون مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی و سرپرست جدید هلال احمر مشهد معرفی شد.
گفتنی است حسن پرکار که از جایگاه قبلی خود استعفا داده بود به عنوان مشاور توان‌بخشی هلال احمر خراسان رضوی منصوب شد.
حیدر خوش نیت، فرماندار مشهد در آیین تکریم و معارفه رییس جمعیت هلال احمر مشهد با اشاره به اینکه «کار هلال احمر امیدآفرین و انسانی‌ترین خدمتی است که انجام می شود»، اظهار کرد: راز بقا و محبوبیت هلال احمر هم به دلیل مردمی بودن این نهاد است و موفقیت هلال احمر هم در همین مردمی بودن آن است.  
وی  ادامه داد: دراوج ناامیدی در حوادث یک نفر عین یک فرشته نجات پیدا می‌شود و آن یک نفر امید را به انسان بر می‌گرداند و چنین فرد امیدآفرینی فقط می‌تواند هلال احمری باشد.
خوش‌نیت خطاب به جمع گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی شما هلال احمری‌ها و به‌روز بودن و در صحنه بودن شما بر کسی پوشیده نیست و ما نیز از نزدیک شاهد این جان فشانی‌های شما بوده‌ایم.
فرماندار مشهد با اشاره به حدود ۸  و نیم میلیون زائری که هرساله در نوروز وارد مشهد می‌شوند، گفت: امید این زائران به شماست. آنها می‌دانند که در این سیر و سفر کسانی هستند که برایشان برنامه‌ریزی کرده‌اند و در صورتی که خطری برایشان اتفاق بیفتد به نجات آنها خواهند شتافت.  
معاون استاندار خراسان رضوی افزود: چشم ۳ و نیم میلیون نفر جمعیت مردم مشهد هم به شماست که در اوج آرامش به طبیعت و خارج از شهر رفته و چشم امید مردم در هنگامه حوادث طبیعی هستید که اگر به هر دلیلی با مشکلات مواجه شوند این افراد امدادگر آنها را نجات خواهند داد.
فرماندار مشهد گفت: قضاوت را به مردم بسپارید. آنها فرق بین خادم و خائن را خوب می‌دانند. آنها می‌دانند که چه کسی در اوج بی‌کسی و غربت، همه‌کس مردم است و مردم بهترین قاضیان و داوران هستند.
فرماندار مشهد عنوان کرد: کار هلال احمر مردمی و انسان دوستانه است و قطعا مردم قدر زحمات شما را خواهند دانست.
وی  با اشاره به زلزله بخش رضویه در سال گذشته گفت: مردم شاهد بودند که در آن زلزله تمامی امکانات به سمت رضویه و فریمان گسیل شد و چه خدمات خوبی داشتید. آن زلزله زده‌ها هیچ گاه شما را با لباس مقدس هلال احمر فراموش نخواهند کرد.
وی در این مراسم به تلاش‌های مدیر دلسوز سابق جمعیت، آقای حسن پرکار اشاره کرد و وی را مدیری مردمی و از جنس هلال احمر خواند.  
سید مجتبی احمدی، مدیرعامل هلال احمر خراسان رصوی نیز در بخش دیگری از این مراسم بیان کرد: من معتقدم هر مدیر در هر قسمتی چه دهیار یک روستا و چه بالاترین مقام کشوری باید یک ذهن سیستماتیک و یک ذهن همه جانبه داشته باشد. بخصوص در هلال احمر که کاری بسیار گسترده و با حوزه های مختلف است.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر یک نهاد خیریه، غیر انتفایی و غیر دولتی است و متکی بر بدنه مردمی خودش است و این موضوع به ما کمک می‌کند که خدمات را از جنس مردم و برای مردم ارائه دهیم.  
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.