ما انتظار داریم که مایکروسافت در سال جاری Xbox را با سخت افزار قدرتمندی همراه کند و جزئیات بیشتری از Xbox نسل بعدی را همراه با هر بازی دیگری که انتظار می رود در کنسول آینده ببینیم را نشان دهد.

آیا در E3 2019 مایکروسافت از نسل جدید Xbox رونمایی می‌کند؟!

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، E3 2019  یک رویداد بزرگ برای مایکروسافت است، شرکت Sony در کنفرانس E3 2019 در 9 ژوئن به طور کامل در حال برگزاری این رویداد سال جاری است که فرصتی برای سرقت کل نمایشگاه است و به نظر می رسد که با شایعات منتشر شده E3 2019 در نهایت سالی است که مایکروسافت کنسول Xbox بعدی را معرفی می کند (یا کنسول های چندگانه به عنوان مورد ممکن است).

ما انتظار داریم که مایکروسافت در سال جاری  Xbox را با سخت افزار قدرتمندی همراه کند، جزئیات بیشتری از Xbox نسل بعدی را همراه با هر بازی دیگری که انتظار می رود در کنسول آینده ببینیم را نشان دهد. با وجود این تمرکز بالقوه بر سخت افزار، ما انتظار داریم که مایکروسافت برخی از نرم افزارها را نیز در Xbox نمایش دهد.

ما همچنین امیدواریم که مایکروسافت به کار با استودیوهای تازه به دست آورده خود بپردازد، شامل مواردی از Hellblade: The Ninja Theory Developer Developer Senua و The Fallout: توسعه دهنده Obsidian توسعه دهنده ی نیو وگاس است.

بنابراین، بدون اطلاع قبلی، ما لیستی از همه چیز را که امیدواریم از مایکروسافت در کنفرانس Xbox E3 2019 در این سال به نمایش در آوریم.

آیا E3 2019 در نهایت می تواند مایکروسافت نسل بعدی کنسول های ایکس باکس را معرفی کند؟ ما اینطور فکر می کنیم برای مدت طولانی یک ایکس باکس جدید به نظر می رسید یک رویا باشد، اما در حال حاضر مایکروسافت تایید نسل بعدی Xbox در حال توسعه است  و شایعات نشان می دهد که بیش از یک کنسول در آثار وجود دارد.

داستان رسمی عرضه کنسول ها در سال گذشته آغاز شد، زمانی که فیلیپ اسپنسر، مدیر اجرایی Xbox، به هزاران نفر از شرکت کنندگان در E3 2018 گفت که کنسول جدید (یا شاید مجموعه ای از کنسول ها) در حال توسعه است: "تیم سخت افزار ما عمیقا در حال توسعه نسل بعدی کنسول های ایکس باکس است، جایی که ما یک بار دیگر تعهد را برای تعیین معیار بازی کنسول خواهیم داشت.

از آنجایی که جزئیات Spencer اعلام کرد، به آرامی در اطراف شبکه در سیستم مورد نظر حباب شده است. ابتدا ما نام کدگذاری را برای مجموعه - Xbox Scarlett بدست آورده ایم و حالا ما از اولین بازی هایی که برای نسل بعدی Xbox طراحی شده اند، شگفت زده شده ایم: The Older Scrolls 6، Cyberpunk 2077 و Halo Infinite.

حتی یک سری اطلاعات لو رفته از مشخصات ادعا می شود که یکی از دو نسل آینده کنسول های نسل بعد (Anconda و لاکارت) نامگذاری شده است. علاوه بر این، این همان گزارش ادعا می کند که این کنسول ها در E3 2019 اعلام خواهند شد و تاریخ عرضه آن تا سال 2020 خواهد بود.

در حالی که ما این شایعات را کم کم داریم باور می کنیم، انتظار داریم مایکروسافت حداقل یک نسل بعدی کنسول Xbox را در E3 2019 معرفی کند و کاربرانش را بیش از این منتظر نگذارد.

احتمالا ما بیشتر درباره سرویس مایکروسافت xCloud  در این جشنواره میشنویم. پروژه xCloud توسط مایکروسافت در E3 2018 اعلام شد، اما از آن زمان تاکنون اطلاعات زیادی درباره سرویس جریان داده نشده است.

آنچه ما می دانیم این است که پروژه xCloud وعده داده است که هر زمان که بخواهید، بازی های بزرگ را بر روی هر وسیله ای که می خواهید می توانید بازی کنید.

پروژه xCloud با بهره گیری از مراکز داده موجود مایکروسافت در سراسر جهان، به معنای واقعی کلمه بارگیری سرور با اجزای سازنده چندین کنسول Xbox One و استفاده از آنها برای اجرای بازی ها به طور مستقیم به دستگاه تلفن همراه شما انتخاب می شود.

نتیجه نهایی این خواهد بود که بازیکنان قادر خواهند بود تا بازی هایی مانند Halo، Forza و دیگر کنسول های کلاسیک و رایانه های بزرگ را بر روی گوشی های یا تبلت های خود بازی کنند.

شما می توانید از یک کنترلر Xbox که از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل است استفاده کنید یا اگر بخواهید با آن کنار بیایید، مایکروسافت کنترل لمسی را آماده میکند که به عنوان یک جایگزین خوب عمل کند.

E3 2019 فرصت خوبی برای مایکروسافت خواهد بود تا اطلاعات بیشتر در مورد پروژه xCloud را نشان دهد، از جمله زمانی که ما می توانیم انتظار انتشار آن را داشته باشیم، به خصوص با توجه به اینکه گوگل اعلام کرده است که طرح های بازی Stadia و سونی در حال پخش است.

Halo Infinite

مایکروسافت در نهایت اعلام کرد که نسخه بعدی در Head of the Master E3 در E3 امسال است. در حالی که ما هیچ جزئیات جامعی در مورد Halo Infinite دریافت نکرده ایم، به نظر می رسد ششمین ورودی اصلی سری Halo باشد.

ما همچنین امیدواریم که مایکروسافت تمام جزئیات آبدار خود را در E3 2019 ارائه دهد - شاید در کنار اعلام نسل بعدی Xbox باشد، Halo Infinite به احتمال زیاد یک عنوان راه اندازی برای ایکس باکس بعدی است، بنابراین انتظار نمی رود نسخه رسمی حداقل تا سال آینده منتشر شود و احتمالا یک نسخه آزمایش از آن را خواهیم داشت. 

Xbox VR

PlayStation VR همچنان در حال رشد است و ما انتظار داریم که مایکروسافت در مورد توسعه و پیشرفت تکنولوژی VR برای Xbox نسل بعدی بسیار فعال باشد.

این گجت عمدتا برای ما خوش بینانه است، اما به نظر می رسد که مایکروسافت واقعا از آن به عنوان VR استفاده کند و تلاش زیادی در زمینه HaloLens 2 هدست واقعیت مخلوط به کار برده است.

در E3 2018، مایک یباررا، معاون رئیس جمهور شرکت ایکس باکس، درباره برنامه های آینده VB ایکس باکس گفت.

Ybarra گفت: " دستگاه های MR ما اکنون با بازی های Steam کار می کنند، من عاشق آنچه در آن اتفاق می افتد هستیم و در زندگی در اتاق هنوز هم، به نظر من، چالش هایی که باید حل شود وجود دارد. اما ما به دنبال آن هستیم و به مشتریان و طرفداران گوش می دهیم، اما مشخصات سرمایه گذاری ما در حال حاضر بر روی ویندوز باقی خواهد ماند. "

وقتی Ybarra در مورد اینکه چه کسی مایکروسافت را برای آوردن VR به کنسول های خود راضی کرد، اظهار داشت که نمی تواند در این زمان اظهار نظر کند اما در هیچ مشکلی با VR در کنسول ها نداشت.

ما امیدواریم که مایکروسافت برنامه های بیشتری از VR را در کنفرانس E3 امسال معرفی کند، شاید با در آینده ایکس باکس هم هماهنگ باشد؟

امیدوار هستیم که این ویژگی در کنسول های مایکروسافت به خوبی عمل کند، به خصوص همانطور که این مجموعه در Xbox One بسیار پراکنده است. این که آیا این عناوین نسل فعلی، نسل بعدی یا نسل های متقابل خواهند بود یا خیر، احتمالا توسط ایکس باکس بعدی مشخص خواهد شد.

E3 2019 بزرگترین رویداد بازی سال است، اخبار تجزیه و تحلیل کارشناسانه ما را از آنچه که در E3 رخ خواهد داد دنبال کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.