خراسان شمالی- دبیر شورای زکات استان خراسان شمالی از پرداخت بیش از دو میلیارد تومان زکات فطریه توسط مردم استان خبر داد و گفت: تمامی این مبلغ بین نیازمندان این استان توزیع‌ شده است.

مردم خراسان شمالی ۲ میلیارد تومان زکات فطره پرداخت کردند

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با تأکید بر اینکه این آمار اولیه است و میزان کمک‌های همچنان ادامه دارد، افزود: یک میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان از این کمک‌ها در قالب فطریه عام و بیش از ۷۴ میلیون تومان آن نیز فطریه سادات بوده است.

وی در ادامه بابیان اینکه حدود ۱۲۲میلیون تومان از این رقم نیز کفاره غیر عمد بوده است، تصریح کرد: با توجه به ادامه داشتن جمع‌آوری و توزیع زکات و کفارات این رقم افزایش خواهد یافت.

الهی راد کمیته امداد، بهزیستی، دفتر امام‌ جمعه و برخی مؤسسات مجاز را مسئول جمع‌آوری فطریه در استان عنوان کرد و تأکید کرد: فطریه‌ پرداختی مردم خراسان شمالی به دست خانوارهای نیازمند این استان رسیده است.

دبیر شورای زکات خراسان شمالی  بابیان اینکه مبلغ فطریه جمع‌آوری‌شده هر شهرستان به‌ منظور کمک به نیازمندان همان شهرستان به کار گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: فطریه پرداختی مردم عزیز این استان با اولویت بیماران، ایتام، زنان بی‌سرپرست و سالمندان توزیع‌شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.