Battlefield V ، تیرانداز DICE که تنها در ماه نوامبر راه اندازی شد، در حال حاضر بخشی از EA Access Vault در Xbox One است

Battlefield V به بخش رایگان EA Access Vault در Xbox One اضافه شد +تریلر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، EA Access در حال حاضر یک بازی بزرگ دیگر برای بازی بدون هزینه اضافی به EA اعلام کرده است، Battlefield V  تیرانداز DICE که تنها در ماه نوامبر راه اندازی شد، در حال حاضر بخشی از EA Access Vault در Xbox One است.

علاوه بر این، بازی در EA Access برای PS4 هنگامی که آن را در ماه جولای عرضه می شود، رایگان خواهد بود. این خبر به زودی پس از انتشار Battlefield V به مجموعه بازی Source Access اضافه می شود . Origin Access یک سرویس بسیار شبیه به EA Access به غیر از انحصاری کامپیوتر است.

هزینه EA 30 دلار / 20 پوند / AU 40 دلار در سال یا 5 دلار / 4 پوند / AU 40 دلار در ماه اشتراکی به شما اجازه میدهد تا به عناوین رایگان EA مانند Titanfall 2 ،Star Wars: Battlefront II و  FIFA 18 دسترسی داشته باشید. مشترکین همچنین 10٪ تخفیف در تمام بازی های EA دیجیتال، و همچنین گسترش و خرید آنها در بازی را دریافت می کنند. اعضا همچنین می توانند از تجربیات EA Access 'Play First استفاده کنند که به طور معمول به شما 10 ساعت دسترسی سریع به عناوین جدید EA قبل از انتشار رسمی آنها داده می شود.

EA Play ، کنفرانس پیش از انتشار E3 نیز اخبار مربوط به نقشه های جدید Battlefield V را عرضه کرد . اولین نقشه نشان داده شده است Marita، بر اساس روستایی که نبرد یونان آغاز شد، نامیده می شود. این ویژگی دارای رگه های کوهی شیب دار و خیابان های تنگ است که دارای بسیاری از تپه ها و ساختمان های چند طبقه عمودی است. متحدان در کنترل شهر هستند، در حالی که محور تلاش می کند تا قلعه خود را شکست دهد، ماریتا در ماه جولای راه اندازی می شود.

دومین نقشه جدید نشان داده شده است، آل Sundan، آینده بعدی است؛ آن را در تاریخ 27 ژوئن راه اندازی می کند، در آن به یک بیابان آفریقا می رود و یک نقشه بزرگ و گسترده و از بسیاری اتاق برای جنگ های هوایی استفاده شده است،  محور ساخته شده پایگاه هوایی است. هنگامی که شما در حالت فتح بازی می کنید، شش پرچم داشته و بازیکنان کمپین نقشه را از ماموریت پرچمی تشخیص می دهند.این به عنوان بخشی از Tides of War فصل 4 می آید که همچنین دو نقشه جدید نزدیک به آن را اضافه خواهد کرد.

در نهایت، نقشه سوم Operation Underground، یک میدان جنگ زیرزمینی مشابه بازی مترو از بازی های قبلی Battlefield است، اما به طور کامل بازنویسی شده است. این  نسخه در ماه اکتبر بین فصل های 4 و 5 می آید.

علاوه بر این، EA همچنین بیشتر تأیید کرد که Battlefield V تئاتر Pacific را اضافه می کند . این شامل نقشه Iwo Jima و سلاح M1 Garand می شود، از جمله چیزهایی که تا کنون تایید شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.