این روزها موج انتقادها از به کارگیری چهره‌های سینمایی برای اجرای برنامه در صدا و سیما بالا گرفته است. احسان عبدی‌پور، کارگردان و برنامه‌ساز تلویزیونی هم در این باره معتقد است که اسپانسرها، پای بازیگران را به اجرای تلویزیونی باز کردند.

اسپانسرها پای بازیگران را به اجرا باز کردند

او درباره شکل‌گیری موج مجری- بازیگری در تلویزیون و اینکه کفگیر صدا و سیما به ته دیگ خورده که از ستاره‌های سینمایی برای دیده شدن برنامه‌هایش استفاده می‌کند، به خبرنگار ما گفت: اگر عمق این ماجرا را ببینید به اسپانسرها می‌رسید، اسپانسرهایی که دستمزدهای میلیاردی به این بازیگران می‌دهند. این تصمیم در تلویزیون گرفته نشده است و از بیرون به آن تحمیل می‌شود، ضمن اینکه این ماجرا برای تلویزیون هم دنیا دارد هم آخرت، یعنی هم اسپانسر جذب می‌کند و هم مخاطب.

کارگردان فیلم «پاپ» که این روزها مشغول ساخت فیلم جدید خود است و تمایلی به صحبت درباره جزئیات آن ندارد، درباره احتمال ساخت فصل دوم مجله تلویزیونی کیوسک که اجرای آن را برعهده داشت، عنوان کرد: کیوسک از همان ابتدا قرار بود گعده‌ای درباره مسائل اساسی سینما باشد و برنامه‌ای بود که برای 26-25 قسمت قراردادش بسته شد. صحبتی از فصل دوم این برنامه نشده است و بنا دارم که فیلم جدیدم را بسازم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.