البرز- رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد از بهسازی ورودی این شهر به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار سال جاری مدیریت شهری خبرداد.

بهسازی ورودی شهر اولویت مدیریت شهری نظرآباد

پرویز شمس در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بلوار خلیج فارس ۷۰ درصد حجم ورودی خودروها به شهر نظرآباد را به خود اختصاص داده و نیاز است تا به شکل مناسب بهسازی شود.

وی افزود: فرایند اجرایی کار اعم از برگزاری مناقصه در حال انجام است وبا مشخص شدن پیمانکار این پروژه به زودی آغاز خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد اصلاح هندسی میدان صنعت به عنوان ورودی اصلی شهرک صنعتی ورفع مشکلات ترافیکی و آب های سطحی این محدوده شهری را دیگر پروژه مهم سال جاری عنوان کرد وگفت: با اصلاحات لازم در این میدان مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد می شد به حداقل خواهد رسید.

شمس به اهم برنامه های مدیریت شهری نظرآباد در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: احداث مجتمع بزرگ فرهنگی شهر با اختصاص زمین و انجام کلنگ زنی در دستور کار قرار گرفته و اعتباری هم برای شروع کار از سوی فرمانداری اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: این پروژه بزرگ فرهنگی هنری برای احداث نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و با بهره برداری از آن بخش اعظمی از نیاز شهر به سرانه های فرهنگی اعم از سینما، سالن های آمفی تئاتر ونمایش مرتفع خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد در پایان با بیان اینکه استعفای شهردار در جلسه عصر امروز شورای شهر بررسی خواهد شد گفت: اینکه با این استعفا موافقت می شود یا خیر به نظر و اجماع ۷ عضو شورا برمی گردد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.