رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد از افزایش تعداد مناطق شهرداری مشهد با موافقت وزارت کشور خبر داد.

تعداد مناطق شهرداری مشهد افزایش می‌یابد
به گزارش قدس آنلاین ؛ بتول گندمی با اشاره به مصوبه شورای شهر مشهد مبنی بر افزایش تعداد مناطق شهرداری به 17 منطقه اظهار داشت: اجرایی شدن این مصوبه نیازمند اخذ تاییدیه از سوی وزارت کشور بود که در نهایت پس از بررسی‌های لازم و ارائه دلایل توجیهی از سوی شورای شهر و شهرداری به استانداری نامه به وزارت کشور ارسال شده است.

گندمی از موافقت وزارت کشور با این مصوبه شورای شهر مشهد خبر داد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در سال 98 منطقه 9 شهرداری، به دو منطقه 9 و 17 تقسیم می‌شود، همچنین شهرداری برنامه خود به منظور ادامه اجرای این مصوبه و تقسیم‌بندی سایر مناطق در سال‌های آتی همزمان با ارائه بودجه سنواتی برنامه خود را به شورا اعلام می‌کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر مشهد افزود: معاونت برنامه‌ریزی و سازمان فاوای شهرداری نیز در حال انجام اقدامات زیرساختی لازم هستند.

گندمی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورا تقسیم مناطق نباید هزینه و بار مالی به شهرداری و مدیریت شهری تحمیل کند، در همین راستا شهرداری باید از ساختمان‌ها، امکانات، تجهیزات خود، متناسب با وضع موجود، بهره ببرد و در حوزه نیروی انسانی نیز از ظرفیت‌های شهرداری استفاده می‌شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.