رئیس اداره ارشاد مشهدمقدس نسبت به برخی ادعاها در مورد عدم همکاری در زمینه تست بازیگری با مجید مجیدی واکنش نشان داد.

آیا ارشاد مشهد با «مجید مجیدی» برای تست بازیگری همکاری نکرد؟

به گزارش قدس آنلاین ، روز گذشته در فضای مجازی مشهد خبری نقل شد مبنی بر اینکه دستیار مجید مجیدی کارگردان سینمای کشورمان برای تست بازیگری به مشهد آمده و با استقبال اندکی از سوی شهروندان مشهدی روبه‌رو شده است.

«مجید آذرنگ» دستیار مجیدی در این رابطه اعلام کرده بود که اداره ارشاد به آن‌ها اجازه اطلاع‌رسانی نداده و ظاهرا خود مسئولان اداره هنرهای نمایشی ارشاد، پست و پوستر آگهی را در کانال‌ها و گروه‌های مجازی منتشر کرده‌اند که نتیجه‌اش شده حضور سه نفر از نوجوانان علاقه‌مند به بازیگری. این در حالی است که شهرهای کوچک‌تر و کم‌ادعاتر از مشهد بسیار بسیار پر تعدادتر حاضر شده‌اند.

محمدجواد استادی رئیس اداره ارشاد مشهدمقدس اما در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: مجید مجیدی کارگردانی شناخته شده است و دلیلی ندارد با ایشان همکاری صورت نگیرد.

رئیس اداره ارشاد مشهد بیان کرد: در مشهد هیچ درخواستی برای تست بازیگری از نوجوانان از سوی ایشان و یا تیم ایشان دریافت نکردیم؛ مشهد قطب استعدادها است و اگر درخواستی بود کمک می‌کردیم و از ظرفیت موسسات سینمایی خود نیز بهره می‌گرفتیم.

استادی خاطرنشان کرد: آماده بودیم از امکانات خودمان و ظرفیت موسسات سینمایی خود استفاده کنیم اما تا زمانی که درخواستی به صورت رسمی وجود نداشته باشد نمی‌توان اقدامی صورت داد.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.