بازار خودرو در مشهد این روزها با بازاری راکد روبه‌رو شده و خریداران واقعی اندکی در این بازار حضور دارند.

ترمز طولانی معاملات بازار خودرو مشهد
به گزارش قدس آنلاین ، بازار خودرو در مشهد مانند بسیاری دیگر از بازارها امروز در کمای عمیقی به‌سر می‌برد و خرید و فروش کمتری در این بازار صورت می‌گیرد.

اگر سری به برخی بنگاه‌های معاملاتی فعال در مشهد و به ویژه راسته‌های مشهور بازار خودروی مشهد بزنید شاهد این رکود خواهید بود، از سویی برخی تمایل زیادی دارند که خودروی خود را به فروش برسانند و قیمت‌های کاذب موجود در بازار آنها را به این نتیجه رسانده که باید هر چه زودتر خودروی خود را به فروش برسانند و از سوی دیگر خریدار واقعی کمتر این روزها در بازار وجود دارد.

بحث‌های مربوط به سهمیه‌بندی احتمالی بنزین از سوی دیگر عاملی است که سبب شده تا بازار خرید خودروهای به ویژه گازسوز مقداری بیشتر از گذشته این روزها دنبال شود.

خریدار واقعی نیست

یکی از بنگاه‌داران اتومبیل بازار خودرو مشهد در محدوده خیابان خرمشهر این شهر می‌گوید: این روزها بازار به‌شدت راکد است و البته اتومبیل‌داران و اتحادیه نیز از این وضعیت راضی نیستند زیرا تا زمانی که خرید و فروش واقعی در بازار صورت نگیرد عملا بازار از رکود خارج نمی‌شود.

وی ادامه می‌دهد: بسیاری از مشتریان این روزهای ما افراد ثابتی هستند که صرفا هر روزه قیمت را جویا می‌شوند؛ بعضی‌ها هم اصلا خریدار خودرو نیستند حتی اگر قیمت‌ها پائین بیاید صرفا قرار است در جریان قیمت‌ها باشند.

فروشندگان بی‌میل به فروش نیستند

بنگاه‌دار دیگری نیز در این محدوده می‌گوید: فروشنده کم نداریم اما بعضا قیمت‌ها واقعی نیست؛ حدود سه ماشین در نمایشگاه دارم که قریب به دو ماه است مشتری ندارد.

این بنگاه‌دار اتومبیل در مشهد بیان می‌کند: فروشنده بدش نمی‌آید در این بازار ماشینش را بفروشد تا ارتقاء دهد اما خریداری برای ماشین وجود دارد و میزان تخفیف‌ها در بازار نیز اندک است.

بازار نسبتا خوب خودروهای گازسوز

اما برخی در این میان اهل پیش‌بینی نیز هستند و معتقدند سهمیه‌بندی احتمالی بنزین و رونق مجدد کارت سوخت‌ها سبب خواهد شد بازار ماشین‌های گازسوز دوباره داغ شود.

یکی از بنگاه‌داران مشهدی در این زمینه با تائید این مطلب می‌گوید: این روزها مشتریان دائما دنبال ماشین‌های دوگانه سوز کارخانه هستند و حتی دوگانه‌ سوزهای دستی نیز مشتریان خاص خود را پیدا کرده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.