مایکروسافت کاملا آماده نیست جزئیات بیشتری را در مورد پروژه Scarlett ارائه دهد اما جزئیاتی از آن به بیرون درز کرده است.

احتمال معرفی نسل بعدی Xbox در کنفرانس E3 2019 قوت گرفت

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، پس از چند ماه از شایعه و حدس و گمان، مایکروسافت در نهایت برخی از جزئیات مهم در مورد نسل بعدی Xbox خود را ( پروژه اسکارلت ) در طی کنفرانس E3 2019 تایید کرد.

کنفرانس E3 2019 مشخصات کنسول را نشان می دهد که احتمالا یک نسخه آزمایشی جهانی از آن منتشر خواهد شد و تایید شده است که بازی Halo Infinite یک عنوان راه اندازی برای سخت افزار جدید خواهد بود. با این حال، اما هنوز سوالاتی در مورد این پروژه باقی می ماند که آیا پروژه Scarlett چقدر است؟ آیا این کنسول چند نسل بوده یا فقط یک کنسول است؟

پس از صحبت های معاون مهندسی بازی شرکت مایکروسافت  "لیز هامرن"، تقریبا مشخص شد که مایکروسافت کاملا آماده نیست جزئیات بیشتری را در مورد پروژه Scarlett ارائه دهد.

هامرن می گوید: "همه چیزهایی که ما در مورد سخت افزار اسکارلت به شما می گویم در ویدیوهای منتشر شده آمده است و در آینده ای نزدیک می توانیم جزئیات بیشتری در مورد اسکارلت ارائه دهیم."

هامرن توضیح می دهد که قیمت کنسول ها مشخص نیست و ممکن است پروژه Scarlett بیش از یک کنسول باشد.

اگر صفحه کلید و ماوس پشتیبانی شود ممکن است کنترل کننده بومی جدیدی در راه باشد، قطعا جزئیات بیشتری در مورد مشخصات پروژه Scarlett وجود دارد که ما از آن بی خبر هستیم اما احتمالا پروژه اسکارلت قصد ندارد شما را مجبور کند تا حتما آنلاین بازی کنید.

هامرن توضیح می دهد: "کنسول های ما امروز از چندین کاربرد مختلف پشتیبانی می کند، اگر یک به روز رسانی جدید بازی وجود داشته باشد بهتر است که آن را به روز رسانی کنید ، باید یک دسته از بازی های مختلف که به روز رسانی های منظم را انجام می دهند، به طور مرتب به روز شوند، ما از بازی های آنلاین نیز حتما حمایت خواهیم کرد.

پروژه Scarlett می خواهد این موضوع را به بفهماند که  کنسول نسل بعدی بسیار قدرتمند تر از PlayStation 5 خواهد بود، اما تاکنون در این رقابت سونی همیشه در بخش کنسول های بازی پیروز بر مایکروسافت بوده است، باید صبر کرده و ببینیم که آیا این بار مایکروسافت می تواند با پروژه Scarlett سونی و PlayStation 5 را شکست دهد یا خیر؟!

معاون مهندسی بازی شرکت مایکروسافت ادامه می دهد: من نمی توانم به آنچه که رقبای ما انجام می دهند سخن بگویم، اما آنچه که ما می خواهیم با اسکارلت انجام دهیم شرکای ما را قادر خواهد ساخت تا بازی های بزرگ و بازی های نسل بعدی را فعال کند. نکته ای که ما بر آن متمرکز هستیم این است که چه سخت افزاری میتوانیم درست کنیم تا تجربه را برای gamer  ها بهتر کند، چگونه ما سریعتر بازی ها را بارگذاری کنیم؟ چگونه می توانیم جهان آینده را بسازیم؟ گیمرها بازی هایی را که قبل از آن تجربه نکرده اند، در ایکس باکس X مشاهده کرده اند و ما می خواهیم این کار را دوباره انجام دهیم. "

مایکروسافت آماده است تا پروژه اسکارلت را معرفی کند، اما در مورد آن توضیحات زیادی نمی دهد، ولی این پروژه، خیلی جالب و شاید انقلابی به نظر برسد و سوال اینجاست که آیا واقعا طبق شایعات این کنسول چهار برابر قدرتمندتر از Xbox One خواهد بود و اگر این طور باشد بحث قیمت آن به وجود می آید که ممکن است هر کسی قادر به خرید آن نباشد!.

مایکروسافت آماده نیست که اکنون جزئیات بیشتری در مورد پروژه Scarlett را منتشر کند و این یک نا امیدی در دل کاربران به وجود می آورد،ما فقط می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت تمام جزئیات را در طی یک رویداد محصول در امسال (احتمال قوی E3 2019) یا در سال آینده منتشر کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.