دبیر کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام گفت: در مسابقات مختلف پاورلیفتینگ کشور سالانه سه هزار نفر به صورت حرفه ای شرکت می‌کنند.

سالانه سه هزار ورزشکار در مسابقات پاورلیفتینگ کشور شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی ملکی در حاشیه مراسم پایانی مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور در مشهد افزود: به طور میانگین هر ۴۵ روز و در طول سال هشت مسابقه قهرمانی کشور در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه رشته های ورزشی به نوعی با بدن سازی ارتباط دارند افزود: مربیان بدن سازی رشته‌های مختلف نیز باید مدرک دوره‌های مربی گری این فدراسیون را داشته باشند.

دبیر کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون بدن سازی گفت: ۱۲ هزار باشگاه بدن سازی و پرورش اندام مجوز دار در سطح کشور فعالیت می‌کنند و نفرات برجسته بسیار خوبی در این باشگاه‌ها پرورش یافته اند به طوری که در مسابقات مختلف جهانی صاحب مدال شده اند و برای مسابقات آبان ماه امسال هم امید کسب مدال داریم.

ملکی با اشاره به وضعیت بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی هم گفت: این استان با توجه به جمعیتش طی سالهای گذشته نتوانسته چنانکه باید در عرصه کشوری خود را نشان دهد.

وی افزود: این استان در عرصه بدن سازی نیاز به مسئولان جوان، پرانرژی و پای کار دارد که وقت بگذارند و از زیرسازی و پایه شروع کند.

او ادامه داد: فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام هر کمکی که لازم باشد در خصوص تدارک مربی و مدرس برای پیشبرد اهداف هیاتهای بدن سازی و پرورش اندام استانها انجام می‌دهد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان دیروز در مشهد آغاز و امروز با قهرمانی تیم‌های خراسان رضوی در هر چهار رده سنی پایان یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.