گیلان- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ترویج صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌تواند موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان شود.

ترویج صحیح «امر به معروف» باعث سرشکستگی دشمن است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سردار محمد عبدالله‌پور در مجمع استادیاران حلقه‌های صالحین بسیج در رشت اظهار داشت: سپاه قدس گیلان در تلاش است تا در راستای انجام فعالیت‌های تربیتی از ظرفیت ائمه جمعه در استان استفاده کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تربیت و تعلیم جوانان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی، مأموریتی است که مقام معظم رهبری به سپاه پاسداران واگذار کردند خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در برنامه‌های سازندگی و تولید علم نیز با جدیت ورود کرده است.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه ما باید با استفاده از روش‌های خاص، انقلاب را پیش برده و گسترش دهیم اظهار داشت: بسیج باید در حوزه‌های تربیتی نیز اثرگذاری بالایی در جامعه داشته باشد.

وی به اهمیت داشتن صفاتی نظیر انقلابی‌بودن، شجاع و ارتباط خوب با بسیجیان در ائمه جمعه استان گیلان اشاره کرد و عنوان کرد: بنابراین ائمه جمعه باید همواره انقلابی، نترس و شجاع باشند و با بسیجیان نیز ارتباط داشته باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مسائل مختلف و حلقه صالحین در استان خاطرنشان کرد: فرماندهانی که توانایی کار با را جوانان را نداشته باشند تغییر داده می‌شوند و این مساله به تمامی آنها تاکید شده است.

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه دشمن در رابطه با تغییر سبک زندگی ملت ایران نقشه کشیده است عنوان کرد: بنابراین ترویج صحیح فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌تواند موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان شود.

وی به ضرورت ارتباط فرماندهان نواحی سپاه قدس با ائمه جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت گامی مهم در راستای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تربیت بسیجیان باید همواره مدنظر مربیان صالحین باشد گفت: اهمیت این مساله به این دلیل است که در آینده هم ۱۰ میلیون جوان انقلابی و حزب‌الهی در راستای تحقق اهداف اسلام و حفظ ارزش‌های انقلاب گام بردارند.

عبدالله‌پور با اشاره به اهمیت ایجاد تمدن نوین اسلامی تصریح کرد: ما باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های خود در راستای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) و ایجاد تمدن نوین اسلامی گام برداشته و استفاده کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.