رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: از بین ۲۹ شهرستان استان خراسان رضوی، جاده سلامت برای اولین بار در این شهرستان مرزی افتتاح خواهد شد.

جاده تندرستی خراسان رضوی برای اولین بار، در تایباد افتتاح می‌شود

به  گزارش قدس آنلاین، محمد علی‌محمدی اظهار کرد: برای ساخت و احداث این جاده اعتبار سه میلیارد ریال هزینه شده است و به زودی افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به ۲ پروژه نیمه‌تمام ورزشی دیگر در این شهرستان افزود: اکنون چمن مصنوعی با جذب اعتبار  ۶ میلیارد ریال در شهر کاریز و اعتبار ۲ میلیارد ریال در شهر مشهدریزه این شهرستان که مدت ۱۶ ماه به دلیل عدم بودجه متوقف شده بود در حال اتمام است. فضاهای مذکور تحویل پیمانکار شده و تا پایان سال جاری برای بهره‌برداری آماده خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد کرد: تایباد یک دوره میزبان مسابقات فوتسال کشوری بود که در این دوره از مسابقات جایگاه دوم قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین ۶ دوره مسابقات مرحله استانی در رشته کشتی را میزبانی کرده و توانسته در تمام مسابقات رتبه اول را به این شهرستان اختصاص دهد.

وی تیم فوتبال تایباد را در استان خراسان رضوی حائز رتبه برتر دانست و گفت: سال گذشته این شهرستان یک دوره میزبان مسابقات فوتبال در مرحله استانی بود که تیم تایباد بر سکوی نخست ایستاد. از ابتدای امسال تاکنون چند دوره مسابقات دوستانه در رشته‌های مختلف در شهرستان برگزار شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.