گیلان – مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت : شهدا برای ما بهترین معلم بصیرت هستند و ما باید بتوانیم با استفاده از بصیرت شهدا راه درست را تشخیص دهیم.

شهدا بهترین معلم بصیرت هستند

عبدالله پاکاری در حاشیه دیدار نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با خانواده شهیدان والامقام «امام پناهی»و خانواده شهیدان والامقام «شمسی پور»در شهرستان فومن، شهدا را مظهر ایثار و از خودگذشتگی و خانواده شهدا را نماد صبر و شکیبایی دانست و گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا سبب خواهد شد که روحیه خدمت در مسئولان تقویت شود.

به گزارش ایثار گیلان،پاکاری با بیان اینکه مردم ایران فرهنگ ایثار و شهادت را با جان و دل باور دارند و گذشتن از جان در مسیر خدا را افتخاری عظیم برای خود می دانند،تصریح کرد:شهدا برای ما بهترین معلم بصیرت هستند و ما باید بتوانیم با استفاده از بصیرت شهدا راه درست را تشخیص دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به تبیین نقش و جایگاه بی بدیل شهدا و ایثارگران در پیروزی،تثبیت و حفظ نظام اسلامی پرداخت و گفت:خانواده های شهدا و ایثارگران نیز به عنوان وارثان اصلی انقلاب و نظام نقش‌ به سزایی در حفظ ارزش‌ها و تداوم راه امام راحل(ره) دارند.

پاکاری با بیان اینکه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان ضروری است،عنوان کرد:نسل جوان باید بداند فرهنگ ایثار و شهادت باعث عزت،افتخار و سربلندی ایران اسلامی شده است.

وی ضمن قدردانی از اهتمام آیت الله فلاحتی در دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا،یادآور شد:همه ما خود را مدیون خانواده های معظم شهدا به ویژه والدین شهدا می دانیم و هم به لحاظ انجام وظیفه و هم به لحاظ تجدید بیعت با آرمان های والای شهیدان،دیدار با شما را برای خود افتخار محسوب می کنیم.

همچنین دیدار با جانباز معزز روحانی «حاج ولی رضا قربانی حق» نیز از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به شهرستان فومن بود.

"انتهای پیام"

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.