خراسان شمالی-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: امروز دشمن کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده است.

دشمن کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی؛ ولی الله حیاتی در آیین اهدای ۶۱ جهیزیه با کمک مساجد و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: امروز تهدیدات دشمنان خانواده ها را مورد توجه قرار داده است که بخش عمده ای از آن مربوط به توطئه های دشمنان علیه جوانان است.

حیاتی افزود: نیروی جوانی و جوانان موتور محرکه هر کشور است و در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام‌معظم رهبری بارها جوانان را به عنوان آینده سازان این مرز و بوم مورد خطاب قرار داده اند.

وی ادامه داد: امروز دشمن می داند که یارای مقابله در قالب جنگ سخت افزاری با ما را ندارد و بنابراین با راه اندازی جنگ نرم به دنبال جداسازی جوانان از خط حاکمیت می باشد تا به گفته خود انقلاب را از درون تهی کند.

حیاتی با بیان اینکه امروز دشمنان آموزه های دینی ما به عنوان رمز بقا و تدوام انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است، تصریح کرد: برای جلوگیری از تحقق توطئه های دشمنان امروز نقش جامعه روحانیت ممتاز و استثنایی است و آنان باید به آموزش مبانی دینی به ویژه در مورد ازدواج بپردازند چرا که ما امروز بیش از گذشته نیازمند تقویت مبانی دینی هستیم.

وی مطرح کرد: امروز باید مبانی تحکیم خانواده مورد توجه باشد و ازدواج آسان تبلیغ و مبانی دینی ازدواج برای خانواده ها تشریح شود.

حیاتی خاطر نشان کرد: امروز بالا رفتن سن ازدواج در کشور یکی از آسیب های اجتماعی است که در این راستا برنامه هایی در حال طرح ریزی است و بنده تاکید دارم برای حل اینگونه مشکلات فرهنگی باید موازی کاری ها کنار گذاشته  و در قالب برنامه های منسجم اقدام شود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.