رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد گفت: آخر هفته‌ها شاهد ترافیک سنگینی در مسیر مشهد به طرقبه‌ - شاندیز هستیم، همت می‌طلبد که هم مدیران مشهد و هم مدیران طرقبه‌ - شاندیز در این زمینه همکاری کنند.

تداوم ترافیک‌های سنگین آخر هفته‌ای مشهد به طرقبه-شاندیز؛ نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها هستیم

به گزارش قدس آنلاین،   خلیل‌الله کاظمی ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی تقاطع شهید ناصری اظهار داشت: عملیات چپ‌گرد شهید ناصری برای برطرف کردن بار ترافیکی که قرار بود به بولوار نماز وارد شود و همچنین ترافیکی که در  میدان جمهوری برای تعیین مسیر ایجاد می‌شد شروع می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: پیمانکار پروژه شرکت بتن‌ساز است که قرار است با ۳۴ میلیارد تومان و ۸ ماهه پروژه را اجرا کند. نخستین بار است که برای تعجیل در اجرای پروژه تشویق و برای تاخیر آن جریمه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این تقاطع غیرهمسطح دو رمپ ورودی و ۶ پایه پل دارد تصریح کرد: همچنین دو پیاده‌راه در دو طرف پل در نظر گرفته شده است. سعی داریم قبل از رسیدن تعطیلات پایان سال این پروژه به بهره‌برداری برسد.

مهدی‌نیا رئیس کمیسیون عمران شورای شهر نیز در این مراسم اظهار داشت: در انتظار ابلاغ مصوبات طرح‌های اراضی آبشار و پادگان هستیم. اراضی پادگان یکی از حلقه‌های حل معضل ترافیک در شهر است. بخشی از ترافیک که معمولا به میدان جمهوری اسلامی می‌رسد، بعد از بازگشایی این اراضی می‌تواند برطرف شود.

عضو شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: سعی می‌شود تا در تمام این پروژه‌ها ملاحظات زیست محیطی را در نظر بگیریم و تعادل مناسبی ایجاد شود. از اولویت‌های دیگر ترافیکی شهر مشهد، موضوع حریم مشهد با طرقبه‌ - شاندیز است. پیشنهاد می‌کنیم این موضوع به طور جدی‌تر در دستور کار قرار بگیرد.

مهدی‌نیا گفت: آخر هفته‌ها شاهد ترافیک سنگینی در مسیر مشهد به طرقبه‌ - شاندیز هستیم. همت می‌طلبد که هم مدیران مشهد و هم مدیران طرقبه‌شاندیز در این زمینه همکاری کنند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.