رشت - فرماندار شهرستان رشت گفت: پروژه جاده خشکبیجار – خمام – لشت نشاء که از پروژه‌های بسیار مهم و جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است و همچنان در اولویت ماست که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی نمایندگان مجلس این پروژه با سرعت و شتاب بیشتری انجام گیرد.

پروژه جاده خشکبیجار - لشت نشاء به شتاب بیشتری نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه ملاقات مردمی که با حضور رئیس سازمان صمت برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش این سازمان در جهت خدمت به مردم، با اشاره به اهمیت حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: سلامت پس از امنیت مهم‌ترین موضوعی است که مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به نقش سازمان صمت در حل مشکلات اقتصادی، گفت: تامین مایحتاج عمومی و حمایت از تولیدکنندگان صنعت از جمله رسالت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت است. از عملکرد این سازمان در جهت تامین مایحتاج عمومی قدردانی می‌کنیم انشاالله این توجه ادامه داشته باشد.

مومنی‌زاده تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته و تشکر از تلاش‌های مسئولین در حوزه‌های مختلف اما باز نیازمندی‌ها و مشکلات فراوان داریم که ضرورت دارد در پرتو تعامل و هم افزایی بین دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی بتوانیم قدم‌های موثرتری را در جهت خدمت به مردم در حوزه سلامت برداریم. بخشی هم که به تجهیزات برمی‌گردد انتظار می‌رود از ظرفیت‌های علوم پزشکی استان در جهت تعمیرات تجهیزات بهره مند شویم و هم با پشتیبانی نمایندگان مجلس از ظرفیت‌های وزارتخانه استفاده کنیم و بخش توسعه را هم ۵۰ درصد را در شورای برنامه ریزی شهرستان متقبل شویم.

فرماندار شهرستان رشت ادامه داد: انشاالله در طول سالجاری قدم‌های موثرتری را در جهت توسعه فضاهای درمانی برداریم.

وی در خصوص مجوز برداشت شن در لولمان، تصریح کرد: از سازمان صمت انتظار داریم مساعدت و همکاری لازم به عمل بیاید تا شهرداری لولمان بتواند ماموریتش را انجام دهد.

مومنی زاده بیان کرد: پروژه جاده خشکبیجار – خمام – لشت نشاء که از پروژه‌های بسیار مهم است و در اولویت قرار دارد و جزء مصوبات سفر ریاست جمهوری است، همچنان در اولویت ماست که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی نمایندگان مجلس این پروژه با سرعت و شتاب بیشتری انجام گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.