این نسخه بازی در سبک RPG طبق شایعات آخرین نسخه از شرکت UbiSoft خواهد بود.

نسل بعدی بازی Assassin Creed در فوریه سال 2020 عرضه می‌شود +تریلر

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Ubisoft در E3 2019 احتمالا جزئیات بیشتری از این خبر منتشر خواهد کرد، ولی این کمپانی به دنبال اعلامیه بازی های Watch Dogs Legion، Roller Champions، Ghost Recon: Breakpoint و For Honor که منتشر خواهند شد به دنبال این است با نسخه بعدی بازی Assassin Creed در این رویداد بزرگ خودی نشان دهد.

این نسل جدید بازی احتمالا با نام Gods & Monsters توسط همان تیم گذشته اودیسه Creed Assassin تهیه می شود و  به نظر می رسد که انیمیشن ها متحرک، درخشان و جذاب تر از گذشته خواهند بود.

از این بازی فقط یک تریلر کوتاه منتشر شده است که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید و نشان می دهد که سبک  RPG آن جهان باز بوده و در یونان باستانی ساخته شده است ، Ubisoft نیز تایید کرد که در تاریخ 25 آوریل سال 2020 برای PC، PS4 و Xbox منتشر خواهد شد.

بر طبق مختصات آن، Gods & Monsters شما را به سفر در جزیره زیبا، که توسط موجودات خطرناک اساطیری گرفته شده است خواهد برد و کشف یک دنیای فانتزی زیبا که در آن پازل های پیچیده، سیاه چال های مرموز و شاهکارهای قهرمانانه وجود دارد انتظار شما را می کشد.

شخصیت بازی با تمام شیوه های افسانه ای روبرو می شود و قدرت خدایان را برای حل پازل ها در اختیار شما قرار می دهد و امیدوار است این جهان زیبا را از شر موجودات خطرناک اساطیری آزاد کند. این بازی بخشی از سرویس اشتراک UPlay + است که اخیرا اعلام شده برای رایانه های شخصی اجازه می دهد تا بازیکنان طیف وسیعی از عناوین Ubi را برای هزینه ماهیانه دسترسی داشته باشند.

احتمالا بعد از رویداد E3 2019 شما می توانید از سایت Ubisoft بازی را پیش خرید کنید، مطمئنا در آینده اخبار بیشتر و دقیق تری در مورد قیمت، تاریخ انتشار و گیم پلی بازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.