جایگاه سخنگویی مجلس با قرعه کشی میان دبیران هیئت رئیسه به اسد الله عباسی نماینده املش و رودبار رسید

"عباسی" سخنگوی مجلس شد

به گزارش قدس آنلاین اسدالله عباسی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این هیئت، گفت: در این جلسه بنده به عنوان سخنگوی هیئت‌رئیسه و ناظر فرهنگی مجلس انتخاب شدم.

وی با بیان اینکه  در این جلسه قرعه‌کشی در خصوص جایگاه دبیران در هیئت رئیسه انجام و وظایف هریک از دبیران مشخص شد، ادامه داد: براساس قرعه‌کشی، بهروز نعمتی به عنوان ناظر بخش پشتیبانی و محمد آشوری به عنوان ناظر بخش مالی مجلس انتخاب شدند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اعلام اینکه بر اساس قرعه‌کشی انجام شده اکبر رنجبرزاده وظیفه اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح نمایندگانی که می‌خواهند در صحن تذکر دهند را عهده‌دار شد، عنوان کرد: محمدعلی وکیلی نیز مسئولیت قرائت تذکرات کتبی و همچنین اعلام اسامی تذکردهندگان شفاهی پایان صحن شد.  

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه یوسف‌نژاد در این قرعه‌کشی جایگزین علیرضا رحیمی و مسئول اعلام وصول طرح‌ها و لوایح و نیز اسامی میهمانان حاضر در جلسه شد، اضافه کرد: علیرضا رحیمی نیزمسئولیت قرائت اسامی ناطقان میان‌دستور را برعهده گرفت و امیر آبادی نیز در جایگاه خود در هیئت رئیسه باقی ماند.  

عباسی تصریح کرد: امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی نیز در جایگاه قبلی خود که اعلام دستور کار صحن است باقی ماند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.