"من معتادم؛ نه آواز خوان و شاکی هم، قاچاقچی است نه آهنگساز"! اینها بخشی از دفاعیات جوانی است که اخیراً به اتهام ربودن یک آهنگساز بازداشت شده است.

آهنگساز  قاچاقچی از آب در آمد و خواننده هم معتاد

به گزارش قدس آنلاین ، اواخر هفته گذشته جوانی که خود را آهنگساز معرفی می‌کرد با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد توسط یک خواننده ربوده شده و مورد اخاذی قرار گرفته است.

وی در تشریح بیشتر جزئیات این حادثه گفت:از چندی پیش با سرایدار ساختمانی در شمال پایتخت آشنا شدم؛ علتش هم صدای صاف و زلالش بوده است. در واقع او هرچند هرگز آموزش خوانندگی ندیده است اما مهارت لازم را برای خوانندگی داراست. به همین دلیل وقتی به من پیشنهاد کرد تا در قبال پرداخت یک ونیم میلیون تومان برایش یک ترک آهنگ بسازم تا او آن را بخواند، قبول کردم و این کار را برایش انجام دادم اما چند روز بعد پیشم آمد و گفت از ترک خوشش نیامده و پولش را می‌خواهد که من هم نپذیرفتم. اما این آخر ماجرا نبود چون تعطیلات آخر هفته وقتی با دوستم در بوستانی در محدوده محلی زندگی‌ام مشغول استراحت بودیم  ناگهان او به همراه 4 نفر از دوستان به آنجا آمدند و  به‌زور مرا سوار خودرو کردند و پس از بستن چشمانم با یک دستمال به مکان نامعلومی بردند. در آنجا  با تهدید، تلفن همراه و زنجیر طلایم را برداشتند و پس از تماس با خانواده‌ام و دریافت 4 و نیم میلیون تومان وجه نقد مرا آزاد کردند. بر این اساس امروز به مرکز پلیس آمدم تا به صورت قانونی به حقم برسم.

بدنبال این دادخواست و حسب دستور زمانی بازپرس شعبه 6 دادسرای امور جنایی تهران بزرگ، پرونده در دستور کار مأموران دایره مقابله با آدم ربایی پلیس آگاهی مرکز قرار گرفت و ظرف 48 ساعت متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

متهم اصلی پرونده امروز و پس از آنکه از سوی بازپرس تفهیم اتهام شد در دفاع از خود گفت: من معتادم نه آواز خوان و شاکی هم قاچاقچی است نه آهنگساز. یعنی ماجرا آن گونه نیست که شاکی تعریف کرده است.  در واقع من بابت تهیه مواد مخدر  یک و نیم میلیون تومان به او دادم اما وی حاضرنبود مواد را تحویلم بدهد. بنابراین بدون اینکه دوستانم را در جریان قرار بدهم با آنها به پارک رفتم و شاکی هم  وقتی تعداد ما را دید از ترس پذیرفت با خانواده‌اش تماس بگیرد و پول مورد نظر را به حسابم واریز کند.

بدنبال این اعترافات به دستور بازپرس پرونده متهمان تا انجام تحقیقات تکمیلی راهی زندان شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.