همدان- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان فامنین از تعریف پروژه آبرسانی به سه روستای گلخندان، کوی بلاغ و بازران خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبارات، در سال جاری آبرسانی به سه روستای مذکور به طور کامل امکان پذیر می گردد.

آبرسانی به سه روستای شهرستان فامنین در سال جاری
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ عیسی احمدی در جریان بازید ازپروژه مجتمع آبرسانی روستای گلخندان توضیح داد: در حال حاضر فاز نخست این پروژه به مراحل پایانی رسیده و تا کنون ۴ کیلومتر لوله گذاری و حفاری عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه با تکمیل پروژه مذکور، سه روستای گلخندان، بارزان و کوی بلاغ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد؛ اظهار کرد:برهمین این اساس ۳۰ خانوار در روستا بازران، ۸ خانوار در روستای کوی بلاغ ، ۱۶ خانواردر روستای گلخندان و مجموعا ۱۷۱ نفر از عایدات این پروژه بهره مند می شوند. 
احمدی با اشاره به مجموعه اقدامات در دست انجام در دیگرفازهای اجرایی این پروژه عنوان کرد: بهسازی چشمه، ساخت حوضچه انتقال آب پس از اتام لوله گذاری، ساخت مخزن بتنی ۱۰۰متر مکعبی، ایجاد خط توزیع به طول ۳ کیلومتر،احداث ۲۰۰ متر خط برق و احداث خط پمپاژ به طول تقریبی ۲ کیلومتر از روستای گوی بلاغ به مخزن مربوطه از جمله این اقدامات است.
وی در ادامه با اذعان به اینکه پروژه مذکور یک ماه گذشته کلید خورده است؛ خاطرنشان کرد: بربر بازه زمانی تعریف شده؛ قرار بود فاز نخست پروژه  در بازه زمانی دو ماهه عملیاتی شود که خوشبختانه با ورود قرارگاه سازندگی پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران،این فاز در بازه زمانی یک ماهه به سرانجام می رسد.
وی با این توضیح که بر اساس مقدار دبی آب، انتقال آب به روستاها انجام می شود،گفت: چنانچه دبی آب بالا باشد، آبرسانی به سه روستا و در غیر این صورت یک تا  دو روستا در مرحله اولیه، آبرسانی خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.