خراسان شمالی- سرپرست روابط عمومی، امور بین الملل و تشریفات استانداری خراسان شمالی برنامه های سفر دو روزه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خراسان شمالی را اعلام کرد و گفت: به دعوت دکتر محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی برای اولین بار سفر رئیس قوه مقننه در راستای توسعه همه جانبه به این استان صورت می گیرد.

برنامه های سفر دو روزه رئیس مجلس به خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، علی قلی زاده گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه عصر امروز ۲۲ خرداد با استقبال رسمی مقامات استانی وارد فرودگاه بجنورد می شوند.

قلی زاده افزود: حرکت به سمت گلزار شهدای بجنورد و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و برگزاری نشست با فعالان حوزه های مختلف و مدیران دستگاه های اجرایی برای بیان دیدگاه این افراد در راستای توسعه استان از دیگر برنامه های روز نخست سفررئیس مجلس به خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: رئیس مجلس، وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در روز دوم سفر خود به خراسان شمالی برای حضور در جشنواره ملی عشایر کشور، بازدید از واحدهای صنعتی ،افتتاح پروژه های کشاورزی و برگزاری نشست پیرامون ارتباط ریلی شیروان-بجنورد-اسفراین به شهرستان های اسفراین و شیروان سفر می کنند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.