سامسونگ موفقیت های جدید خود را با سری گوشی های A و M پیدا کرده است و به دنبال گسترش آن با گوشی هوشمند Galaxy M40 است.

سامسونگ M40 با صفحه نمایش Infinity-O، دوربین سه گانه و Snapdragon 675 معرفی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ موفقیت های جدید خود را با سری گوشی های A و M پیدا کرده است و به دنبال گسترش آن با گوشی هوشمند Galaxy M40 است. این گوشی با نمایشگر Infinity-O، دوربین سه گانه و یک چیپ ست Snadragon 675 قابل اعتماد معرفی شد.

سامسونگ M40 با یک صفحه نمایش 6.3 اینچی PLS حفره ای در گوشه سمت چپ برای دوربین 16 مگاپیکسلی خود ساخته شده است. در غیاب یک بلندگو سنتی، گوشی دارای ویژگی های فن آوری صدای صفحه نمایش است که صفحه نمایش را به یک بلندگو تبدیل می کند.

گلسکی M40 دارای چیپ ست Snapdragon 675 با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است که می تواند از طریق یک کارت حافظه microSD تا 512 گیگابایت افزایش یابد.

در جلو و عقب گلکسی جدید سامسونگ دوربین های فوق العاده گسترده 32MP و 8MP فوق العاده با سنسور عمق 5MP را می بینیم. این گوشی می تواند فیلم ها را تا رزولوشن 4K ضبط کند و قادر به فرمت 240 فریم در ثانیه می باشد، همچنین دارای یک حسگر اثر انگشت و یک فلاش LED هم می باشد.

باطری گلسکی M40 دارای ظرفیت 3،500 میلی آمپر ساعتی می باشد و می تواند تا 15 وات با یک شارژر USB-C سازگار باشد.

Galaxy M40 دارای اندروید پایه همراه با رابط OneUI سامسونگ است، دیگر لوازم جانبی شامل پشتیبانی Dolby Atmos، NFC و بلوتوث 5.0 است، متاسفانه جک دوست داشتنی هدفون در این نسخه از گوشی هوشمند سامسونگ حذف شده است.

اگر این گوشی تقریبا آشنا برایتان به نظر می رسد تعجب نکنید، چرا که پیش از این در چین به عنوان Galaxy A60 اعلام شده بود، اما به نظر می رسد که سامسونگ بخشی از سری M آن را به بازارهای بین المللی عرضه کند.

Galaxy M40 سامسونگ در رنگ های Midnight Blue و Seawater Blue در دسترس خواهد بود. این میان رده سامسونگ احتمالا با قیمت 288 دلار عرضه خواهد شد و از 18 ژوئن در سراسر تمامی خرده فروشان آنلاین در هند و آمازون، فلپی کارت و ببو در دسترس خواهد بود. در حال حاضر قیمت برای بازارهای دیگر مشخص نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.