روابط عمومی هیئت فوتبال یزد در بی احترامی آشکاری اقدام به قطع نشست خبری برای گرفتن مصاحبه با این دلیل که صدا و سیما مخاطب بیشتری دارد کرد.

بی‌احترامی روابط عمومی هیئت فوتبال یزد به رسانه‌ها

قدس آنلاین: نشست خبری هیئت فوتبال استان یزد دقایقی قبل و با تاخیر 30 دقیقه‌ای که به دلیل عدم حضور خبرنگار صدا و سیما صورت گرفت شروع شد و در کمال تعجب روابط عمومی هیئت فوتبال بیان کرد که منتظریم صدا و سیما برسد و مصاحبه‌اش را بگیرد و بعد نشست را آغاز کنیم.

این موضوع با مخالفت سایر خبرنگاران روبرو شد و روابط عمومی هیئت فوتبال که خود قبلا از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران صدا و سیما بوده و در چند ماه اخیر به عنوان مسئول روابط عمومی هیئت انتخاب شده، با اصرار خبرنگاران مجبور به شروع نشست شد.

پس از شروع نشست خبری و اتمام صحبت‌های دستا رئیس هیئت فوتبال، روابط‌عمومی هیئت با بیان این مطلب که «صدا و سیما بیشتر مورد توجه مردم است» اقدام به قطع نشست کرد تا مصاحبه صدا و سیما انجام شود و دوباره نشست را ادامه داد.

این موضوع با وجودی که با انتقاد خبرنگاران روبرو شد، اما هیچ توجهی از مسئولان هیئت فوتبال را به دنبال نداشت و رئیس هیئت هم با وجودی که از تاخیر در نشست گلایه داشت اما تن به این بی احترامی داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.