البرز- مربی تیم تکواندوی بانوان استان البرز در خصوص مسابقات کشوری بانوان در رده سنی جوانان گفت: این رقابت ها مردادماه سال جاری در حالی به میزبانی تبریز برگزار می شود که دختران البرزی بخت نخست قهرمانی هستند.

دختران البرزی بخت اول قهرمانی تکواندو جوانان کشور هستند

مهنوش مظلومی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: دختران جوان تکواندوی البرز در حال حاضر از صلابت بسیار خوبی برخوردار و در عرصه ملی همواره حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی با اشاره به حضور مهلا مؤمن زاده در ترکیب تیم تکواندوی جوانان البرز گفت: حضور نایب قهرمان جهان در تیم به نوعی نشان از قدرت ورزش البرز به عنوان یکی از قطب های تکواندوی کشور دارد.

مربی تیم تکواندوی بانوان البرز ضمن درخواست از مسئولین استانی گفت: بنده به عنوان کسی که سال ها در رده پایه با تکواندوکاران بسیاری کار کرده ام به جرات می گویم که استعدادهای موجود در البرز در سطح کشور کم نظیر هستند.

مظلومی تصریح کرد: ورزشکاران رده پایه نیازمند حمایت مسئولین هستند تا سال ها ورزش البرز را به لحاظ وجود قهرمان بیمه کرده و برای کشور افتخار آفرین باشند.

وی با بیان این که ۶ دختر نونهال البرزی به منظور حضور در مسابقات آسیایی و جهانی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند گفت: فاطمه محمودی، فاطمه رحمانی، فاطمه شفیع پور، ساناز عباسپور به مسابقات آسیایی اردن و درسا اسلامی و مریم شکری به مسابقات جهانی ازبکستان اعزام می شوند.

مربی البرزی تیم تکواندوی بانوان استان البرز تصریح کرد: دختران البرزی که بیش از یک سوم از ترکیب تیم ملی نونهالان را تشکیل داده اند، نوید دهنده آینده روشن برای تیم ملی جوانان و بزرگسالان و باعث افتخار ورزش استان خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.