خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: متاسفانه آنگونه که شایسته سرمایه گذار بخش خصوصی بوده نتوانسته ایم شرایطی را برای آنان فراهم کنیم.

متاسفانه نتوانستیم شرایطی برای سرمایه گذار بخش خصوصی فراهم کنیم
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی شجاعی در جشنواره ملی فرهنگی و ورزشی عشایرکشور اظهار داشت: بخش خصوصی می تواند قدم های موثری را در تولید بردارد و هرگونه وابستگی را کاهش دهند.
وی با بیان اینکه ما هیچ راهی جزسرمایه گذاری بخش خصوصی نداریم افزود: اگر منابع دولتی ده برابر شود زیرا این منابع فقط برای ایجاد زیرساخت هاست.
شجاعی تصریح کرد: با صدور مجوزهای  بی نام امیدوارم شرایطی را فراهم آوریم که سرمایه گذار حتی یک قدم در ادارات را برندارد و تمامی این فرایندها باید برچیدا شوند تا سرمایه گذار نفس بکشد.
شجاعی گفت: استان با ۳۰ هزار نفر عشایر یکی از قطب های مهم کشور محسوب می شود و سالهاست با وطن پرستی و ولایت مداری گام‌های بلندی را برداشته اند که روز به روز موجبات احیا سنت کوچ را فراهم کرده اند.
وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در چند سال اخیر همواره بر اقتصاد مقاومتی و رونق تولید تاکید کرده و توصیه کرده اند که رویکردها به سمت تکیه برتوان داخلی باشد و در این مسیر  قشر خدوم عشایر، می توانند نقش موثری در حوزه اقتصاد داشته باشند.
  
وی در خصوص حمایت از عشایر گفت: اکنون تمام توان و همت دولت بر این است که شعار اقتصاد مقاومتی محقق شود و بدون شک عشایر غیرتمند نقش زیادی در توسعه و رونق اقتصادی ایفا می کنند.
جشنواره ملی فرهنگی ورزشی عشایر با مشارکت ۱۴ استان کشور، با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسیولان در مجموعه تاریخی بلقیس اسفراین افتتاح شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.