کارگردان مستند "تالان" بر ضرورت تبلیغات بیشتر سینماها برای اکران فیلم های گروه هنر و تجربه تاکید کرد.

ضرورت تبلیغات بیشتر سینماها برای اکران فیلم های گروه هنر و تجربه/ تعداد مخاطبین گروه هنر و تجربه در مشهد بیشتر از شهرهای دیگر است

محمد صادق دهقانی در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه فیلم های گروه هنر و تجربه مخاطبان خاص خود را دارد، گفت: گروه هنر و تجربه به فیلم های خاص و مستقل امکان داشتن مکانی مشخص را داده تا مخاطبان آن بتوانند آثاری را که دوست دارند یا دغدغه تماشای آن را دارند، ببینند. 

وی با ابراز خرسندی نسبت به استقبال مردم مشهد از مستند "تالان"، بیان کرد: در زمان اکران این فیلم، تبلیغات خوبی در مشهد صورت گرفت و سبب شد مردم با سئانس های اکران آن آشنا شوند و به تماشای آن بنشینند. 

کارگردان مستند "تالان" ادامه داد: تعداد مخاطبین گروه هنر و تجربه در مشهد بیشتر از شهرهای دیگر بوده، در برخی از شهرهای کوچک ممکن است فیلم های اکران شده در گروه هنر و تجربه حتی یک مخاطب هم نداشته باشد. 

دهقانی با اشاره به اینکه اکران فیلم های گروه هنر و تجربه نکات نقاط ضعف و قوت بسیاری دارد، یادآور شد: به نظر می رسد سینماهای کشور برای اکران این نوع از فیلم ها منتفع نیستند و مبلغی را به عنوان اجاره به گروه هنر و تجربه در تهران می پردازند، اگر سینماها منتفع شوند می توانند برای دیده شدن بیشتر فیلم ها در قالب تبلیغات هر اثر تلاش کنند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.