ابعاد جدیدی از پشت پرده حادثه مشکوک انفجار نفتکش‌ها از سوی برخی منابع عربی افشا شده است.

افشاگری درباره عامل انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان+تصاویر

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک حساب کاربری در توئیتر از ماهیت عامل انفجار نفتکش‌ها در دریای عمان پرده برداشته است.

حساب کاربری فردی با عنوان بدون سایه که در معرفی خود چنین آورده است که افسر دستگاه امنیتی امارات است و بیش از ۲۰۰ هزار نفر آن را دنبال می‌کنند، به افشاگری درباره حادثه مشکوک انفجار دو نفتکش در دریای  عمان در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد پرداخته است.

افسر اماراتی در توئیت خود فاش کرده است امارات در پس حمله به دو نفتکش در دریای عمان قرار داد و هدف از این حمله وادار کردن ایران به مذاکره با آمریکاست تا ترامپ در انتخابات آتی به پیروزی دست یابد.

در ادامه این توئیت آمده است در صورت مخالفت ایران(با مذاکره)، عملیات تروریستی بیشتری برای ادامه فشار و موافقت با مذاکره صورت خواهد گرفت.

حزام الحزام استاد سعودی مقیم لندن هم رژیم امارات را عامل انفجار دو نفتکش در دریای عمان دانست و  تاکید کرد امارات با هدف قرار دادن دو نفتکش در دریای  عمان، همچنان، امنیت خلیج(فارس) را به بازی گرفته و ماجراجویی می‌کند و آن را به خطر می‌اندازد، و این علت اعلام حالت فوق العاده‌ای است که قبلا اعلام شده بود، همه این اقدامات برای آن صورت می‌گیرد تا آمریکا به سمت حمله به نظام ایران کشانده شود و حمایت عمان و پاکستان را هم جلب کند.

این استاد سعودی با رد اتهامات و ادعاها علیه جمهوری اسلامی ایران در این حادثه تاکید کرد ایران با وجود تحمیل تحریم‌های  اقتصادی بر این کشور ساده‌لوح نخواهد بود که حرکت کشتیرانی را با این شیوه تعطیل کند، چرا که ایران می‌تواند نفت خود را به شیوه های دیگری بفروشد.

وی افزود سازمان اطلاعات  امارات انفجارهای الفجیره را برای بسیج جهانی به منظور حمله نظامی به ایران انجام داد. در ماه مبارک رمضان به شما گفته بودم که ابوظبی برای شعله ور کردن آتش جنگ در خلیج(فارس) با حمایت ریاض تلاش خواهد کرد، آنگاه تصور می‌کنند که جنگ، بازی کودکان است، در  حالی که ایران می‌تواند تنها با یک روتوئیت امارات را ساقط کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.