مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌های آزادگان و پلنگ برفی، دو باشگاه خوب و پرمخاطب استان هستند و لغو پروانه فعالیت این دو باشگاه حیف است اما تا زمان برگزاری جلسه بررسی، تابع دستورات وزارت ورزش و جوانان هستیم.

تابع دستورات وزارت ورزش و جوانان هستیم
به گزارش قدس آنلاین ؛ فرزاد فتاحی، با بیان این موضوع افزود: ابطال حکم 2 باشگاه کوهنوردی که پروانه فعالیت آن‌ها لغو شده مستقیا از سوی وزارت ورزش و جوانان است. پس از حادثه تلخ اشترانکوه خانواده‌های حادثه‌دیده پیگیر موضوع شدند. بخش عمده این پیگیری‌ها مربوط به قوه قضایه بود که توسط این نهاد در حال پیگیری است اما بخش دیگر که مربوط به حوزه ورزش بود. کمیته انضباطی در استان برگزار شده و مصوباتی در این خصوص داشتیم و به باشگاه‌های مربوطه ابلاغ شده‌است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که در سطوح بالای کشوری صورت گرفته، وزارت ورزش و جوانان نسبت به ابطال پروانه این دو باشگاه اقدام کرد. در این خصوص ما پیگیر مسایل مربوطه هستیم و در آینده جلسه‌ای با حضور معاون وزات ورزش‌وجوانان، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و کارشناسان مربوطه در وزارت ورزش و جوانان تشکیل خواهدشد تا نسبت به این موضوع بررسی‌های بیشتری صورت گیرد.
فتاحی با اشاره به اینکه تابع دستورات وزارت ورزش و جوانان در خصوص ابطال پروانه دو باشگاه کوهنوردی هستیم، عنوان کرد: باشگاه‌های آزادگان و پلنگ برفی، 2 باشگاه خوب و پرمخاطب استان هستند و لغو پروانه فعالیت این دو باشگاه واقعا حیف است اما تا زمان برگزاری جلسه بررسی، ما تابع دستورات وزارت ورزش و جوانان هستیم.
وی ادامه داد: عملکرد ما خارج از چهارچوب مقررات نبوده و برای پیگیر این حادثه ناگوار، جلسات بررسی برگزار خواهیم کرد.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.