همدان-مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در بازدید از پروژه ۴ خطه کردن محور خلعت آباد –کبودرآهنگ – شرین سو به سمت قیدار بیان کرد: ۱۱ کیلومتر از این پروژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

محور خلعت آباد –کبودرآهنگ – شرین سو  ۴ بانده می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد عنوان کرد: کل این پروژه حدود ۱۷۲ کیلومتر است که از این مقدار  ۵۷+ ۱۲ کیلومتر در استان همدان است .

ربانی خاطرنشان کرد: این پروژه از کبودرآهنگ  شروع شده بود که با پیگیری ها و تلاش های دکتر پور مختار نماینده مردم  این شهرستان ۱۲ کیلومتر از خلعت آباد تا کبودرآهنگ هم به این طرح ملی اضافه شد و هم اکنون در حال مطالعه آن هستیم تا مجوز ماده ۲۳ پروژه را اخذ نماییم .

وی یادآور شد: از ۵۷+۱۲ کیلومتر این پروژه ۲۰ کیلومتر در حال بهره برداری و ۱۸ کیلومتر در حال پیمان است و امیدواریم امسال با  کمک وحمایت  مدیران ارشد استان بتوانیم ۱۱ کیلومتر دیگر از این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی ادامه داد: از این ۱۱کیلومتر  ۵/۵کیلومتر  مربوط   به کنار گذر شیرین سو و  زیرگذر تقاطع  راه نگار آباد  است که در طرح نبوده  و به منظور ارتقا ایمنی به کنار گذر  اضافه شده است.

ربانی با اشاره به برخورداری بالای ۹۵ درصد جمعیت این شهرستان از راه آسفالته عنوان کرد: امسال نیز آسفالت دو محور ناصر آباد- زین آباد و شیخ جراح – مسجدین در دستور کار است که قبل از پایان فصل کاری انجام خواهد شد.

وی در رابطه با دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان کبودرآهنگ گفت: در حوزه خدمات شهری دو مجتمع اداری گل تپه و شیرین سو در این شهرستان به بهره برداری رسیده است و در بحث طرح های شهری نیز طرح تفصیلی گل تپه و شیرین سو انجام و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.