استاندار خراسان رضوی گفت: با دستگاه قضا هماهنگ کردیم تا برخی پروژه‌های سرمایه‌گذاری که تعطیل شده مجددا آغاز به کار کنند.

برخی از پروژه‌های اقتصادی تعطیل شده، مجددا آغاز به کار می‌کنند
به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم‌حسینی در خصوص تعطیلی پروژه گردشگری طرق، اظهار کرد: زمانی که این اتفاق رخ داد، با دادستان و ریاست دادگستری مذاکره حضوری داشتم که همان لحظه دستور دادند تا رفع توقیف شود و اکنون پروژه در حال اجرا است.
وی بیان کرد: ما با دادستانی توافق کردیم که هیچ پروژه‌ای در سطح استان تعطیل نشود و قبل از تعطیلی با مسئول استان مذاکره و صحبت کنند تا پشتیبانی از سرمایه‌گذاری استمرار داشته باشد، دادستانی نیز از این موضوع استقبال کردند، با این توافق با دستگاه قضایی حجم سرمایه‌گذاری استان افزایش می‌یابد.
رزم‌حسینی افزود: سرمایه‌گذاران باید قانون را رعایت کنند و نباید مواردی که قانون تکلیف کرده را نقض نمایند. ما کمک و حمایت می‌کنیم، خود آن‌ها نیز مراجعه کنند تا کار قانونی انجام شود. امیدواریم این پروژه به سرعت پیش رود.
استاندار خراسان رضوی گفت: توافق کردیم تا برخی پروژه‌ها که در گذشته تعطیل شده، مجدد شروع به کار کنند. برخی سرمایه‌گذاران حضور یافتند، پیگیری کردند و با آن‌ها جلسه داشتیم. با دستگاه قضا هماهنگ کردیم تا پروژه‌ها مجدد آغاز به کار کنند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.