شهردار فیض‌آباد گفت: شهر فیض‌آباد تا پایان سال جاری به شهر هوشمند تبدیل می‌شود.

فیض‌آباد شهر هوشمند می‌شود
به گزارش قدس آنلاین، جواد جعفری عنوان کرد: فاز اول هوشمندسازی شهر فیض‌آباد با عنوان بهره‌برداری از سیستم اتوماسیون اداری انجام شده و در فاز دوم سیستم جامع شهرسازی به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تبدیل این شهر به شهر هوشمند تا پایان سال از مهم‌ترین اقدامات انجام شده است، در این راستا سیستم اتوماسیون اداری به بهره‌برداری رسید و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از سیستم جامع شهرسازی خواهیم بود.

وی گفت: سال گذشته به دلیل حذف کمک‌های دولت به شهرداری سال سختی برای مدیریت شهری بود، با توجه به فعالیت ۱۰۰ نفر در شهرداری فیض‌آباد اصلی‌ترین دغدغه ما پرداخت حقوق کارکنان است که خوشبختانه توانسته‌ایم به رغم تمامی مشکلات و دغدغه‌ها سال گذشته را با کم ترین مشکل سپری کنیم.

جعفری در ادامه توجه به مراکز گردشگری را عاملی برای جذب گردشگر و در نتیجه رشد و آبادانی شهر ذکر کرد و افزود: متاسفانه جایگاه گردشگری در فیض‌آباد مغفول مانده است.

وی اظهار کرد: احیا و مرمت رباط تاریخی فیض‌آباد و حمام لطفعلی‌خان از جمله اقداماتی است که با همکاری شورای شهر در دستور کار شهرداری این شهر قرار دارد.

شهردار فیض‌آباد ادامه داد: اقدامات زیرساختی توسط شهرداری فیض‌آباد در حال انجام است و خدمات آن در دراز مدت مشخص خواهد شد.

وی افزود: دیجیتال کردن بایگانی شهرداری و همچنین ممیزی املاک بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا از جمله این اقدامات است، همچنین شهرداری فیض‌آباد به دنبال سیستم شفاف‌سازی و رشد و آبادانی شهر با نگاه علمی است.

 جعفری یادآور شد: در این راستا ضمن استفاده از مشاوران زبده از توانایی دانشکده شهرسازی دانشگاه فردوسی در راستای احیای ارگ قدیم و همچنین ارتباط با سازمان یونسکو به منظور معرفی شهر فیض‌آباد استفاده خواهد گردید.

شهردار فیض‌آباد افزود: شهروندان، مدیریت شهری را با پرداخت به موقع عوارض در راستای عمران و آبادانی شهر تنها نگذارند از سویی ما نیز آمادگی خود را در خصوص همکاری همه جانبه با شهروندان و بخش خصوصی در راستای رشد، پیشرفت و آبادانی شهر اعلام می‌کنیم.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.