البرز- رییس هیئت کاراته استان البرز از حضور نماینده استان در فصل جدید لیگ برتر کاراته کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: با حمایت یک برند معتبر ایرانی ظرفیت های بالای البرز در این رشته را به نمایش می گذاریم.

حضور دوباره نماینده کاراته البرز در فصل جدید لیگ برتر

محمد اکرمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در ۳ دوره قبلی حضور نماینده البرز در لیگ برتر کاراته کشور این تیم همواره بر روی سکو بوده و در فصل جدید نیز تیمی مدعی را روانه مسابقات خواهیم کرد.

وی بهره گیری از مشارکت برند های خوشنام برای حمایت واسپانسری تیم های منتخب استان جهت حضور در لیگ های کشوری را یک اتفاق فرخنده برای کاراته استان دانست و گفت: هدف اول ما برای اجرای این سیاست این بوده که برندهای داخلی  راغب به حضور ومشارکت در ورزش شوند و از فضای ورزش فاصله نگیرند و در عین حال در یک ارتباط دوسویه منافع طرفین نیز محقق شود وتولید ملی نیز در فضای پر مخاطب ورزش معرفی شود.

متولی کاراته استان البرز از تغییر رویه برگزاری لیگ های کشوری در رده های پایه خبرداد و گفت: مسابقات کاراته وان جای این مسابقات را گرفته و همچون اروپا قرار است چهره های برتر رده های سنی در ۴ مرحله در مسابقاتی با عنوان کاراته وان شرکت کنند.

وی به اهم فعالیت ها و برنامه های هیئت استان در نیمه نخست سال ۹۸ اشاره کرد وگفت: آماده سازی تیم های منتخب استان برای حضور در دومین المپیاد استعدادهای برتر کشور را در دستور کار داریم و تلاش می کنیم تیمی شایسته و قدرتمند را از بهترین استعدادهای استان روانه این مسابقات کنیم و نتایجی بهتر از دوره نخست کسب کنیم.

رییس هیئت کاراته استان البرز ادامه داد: کاراته البرز از زمان فعالیت استانی خود همواره در مسیری صعودی و موفق گام برداشته و به مدد تلاش همه خانواده این ورزش جز ۳ استان برتر کشور در مدال آوری  بوده است.

اکرمی با تاکید براینکه این دستاورد ماحصل کاری شبانه روزی بوده است گفت: برای انتخابات دوره سوم بنای شرکت نداشتم اما با توجه به خواسته جمعی از فعالان این ورزش و فضای مساعدی که پس از انتخابات اخیر فدراسیون و روی کار آمدن دکتر طباطبایی ایجاد شده بود مجاب شدم برای حضور دوباره در انتخابات ثبت نام کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.