مغزهای متفکر یمنی علی رغم محاصره و جنگ وحشیانه علیه ملت بی دفاع، تسلیحات پیشرفته ای را تولید کرده اند که می تواند هر نقطه راهبردی از دشمن را که بخواهد هدف قرار دهد.

 شاخ گاوهای شیرده آمریکایی را می‌شکنیم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین،  «علی القحوم»عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن در یادداشتی اختصاصی برای قدس آنلاین نوشت: یمن و ملت مظلوم آن از پنج سال گذشته تاکنون در معرض وحشیانه ترین حملات و اقدامات ضد انسانی از سوی عربستان سعودی و امارات متحده عربی تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

ملت بی دفاع یمن از هوا، زمین و دریا تحت محاصره قرار دارد و این امر بر ما واجب و ضروری می‌سازد تا برای ایجاد موازنه و دفاع از وطن، ملت، دین و ناموس، تولید تسلیحات استراتژیک خودمان را گسترش، توسعه و افزایش دهیم.

اینکه ما در اندیشه تجهیز خود به سلاح های پیشرفته‌تر و کارآمدتر باشیم کار عجیب و دشواری نیست؛ به ویژه آنکه ما باید شاخ گاوهای شیرده آمریکایی را بشکنیم و دشمن سعودی-اماراتی را سر جای خود بنشانیم.

ما تاکید می کنیم که مغزهای متفکر یمنی علی رغم محاصره و جنگ وحشیانه علیه ملت بی‌دفاع، موفق به برقراری این معادله شده و تسلیحات پیشرفته ای را تولید کرده اند که می تواند هر نقطه راهبردی از دشمن را که بخواهد هدف قرار دهد و امروز می‌بینیم که دشمن متجاوز از سلاح ما هراس دارد.

تمام تبلیغاتی که دشمن اعم از عربستان، امارات، رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب در مورد حمایت دیگر کشورها از تولید و ارسال تسلیحات به یمن ترویج می کنند، دروغ محض و تلاش مذبوحانه برای به شکست کشاندن پیشرفت نظامی و افزایش قدرت نیروهای یمنی است؛ به ویژه آنکه ما اکنون در پنجمین سال از تجاوز قرار داریم و دشمن مدام تکرار می کند که توانسته است قدرت نظامی یمن را از آن سلب کند.

من این سوال را از خرمندان می پرسم؛ چگونه ممکن است کشوری که پر است از زخمی، و مریض و تمام امکانات آن براثر حملات وحشیانه دشمن تخریب و ویران شده است و فراتر از آن، کشوری که از زمین، هوا و دریا تحت محاصره قرار دارد و نمی تواند حتی مواد غذایی و دارویی مورد نیاز خود را وارد کند، چگونه می تواند موشک و سلاح وارد کند؟!

واضح است که اینگونه تبلیغات و اظهارات اوهامی بیش نیست؛ ما مقابل واقعیتی قرار داریم که بر ما حتمی و ضروری می‌سازد تا سلاح بیشتر تولید و تسلیحات و موشک های خود را توسعه و گسترش دهیم، تا برای توقف تجاوز و جنگ معادله بازدارندگی خودمان را بر دشمن سعودی-اماراتی تحمیل کنیم و به یاری خداوند محاصره ظالمانه علیه کشور و ملت خود را درهم شکنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.