البرز- رییس حوزه هنری استان البرز از برگزاری یادواره کشوری شهدای تکاور به میزبانی شهر کرج در مردادماه سال جاری خبرداد.

البرز میزبان یادواره "شهدای تکاور" می شود

اسماعیل آجرلو در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در این راستا کارگروه ویژه ای در خصوص بزرگداشت شهدای تکاور وبا محوریت شهید ابراهیم خانی از شهدای گرانقدر استان البرز تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص شهدای تکاور تولیدات فرهنگی از جمله فیلم مستند و نمایش های رادیویی در حال انجام است گفت: با هدف معرفی هر چه بهتر رشادت ها و جانفشانی های شهدای تکاور یادواره ای به میزبانی البرز برگزار خواهد شد.

این مسئول در ادامه از برنامه ریزی ها برای برگزاری جشنواره تئاتر بچه های مسجد خبرداد و گفت: این رویدادد با  هدف ایجاد انگیزه در مساجد سطح استان البرز برگزار می شود و برترین ها درتولید آثار مورد تقدیر قرارخواهند گرفت.

رییس حوزه هنری استان البرز از تولید آثار فرهنگی هنری در زمینه آسیب های اجتماعی خبرداد وگفت: با مشارکت هنرمندان البرزی فیلم های کوتاه و موشن گرافیک در حال تولید است و تلاش می کنیم موضوعات مهم در حوزه آسیب های اجتماعی را به شکلی مناسب و اثر گذار مطرح کنیم.

وی در پایان از بلاتکلیفی طرح جابجایی سینما هجرت و اختصاص زمین از سوی شهرداری کرج خبرداد وگفت: در این خصوص هنوز اقدام موثری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.