شهردار مشهدمقدس گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار مشهد نیازمند توازن است.

اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم‌برخوردار مشهد نیازمند توازن است
به گزارش قدس آنلاین ، محمدرضا کلائی ظهر امروز در اجرای پروژه آسفالت و بازگشایی مسیر شهید بسکابادی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در ارتقاء کیفی خدمات در مناطق مرکزی شهر که زائران بیشتر از این مناطق استفاده می‌کنند و همچنین آماده‌سازی فضا برای زندگی بهتر و راحت‌تر در مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی شهر که می‌تواند بخشی اقدامات حمل و نقلی و ترافیکی و بخشی عمرانی و فضای سبز باشد توازن ایجاد کنیم.

شهردار مشهدمقدس گفت: حدود 40 سال بود که  مسیر حد فاصل شهرک شهید باهنر، شهید رجایی که محل عبور ساکنان شهرک‌های شهید باهنر و رجایی است، نیاز به ساماندهی داشت که پس از اجرای ضلع جنوبی از معاونت فنی و عمران خواستیم که ساماندهی ضلع شمالی را نیز در دستور کار قرار دهند.

کلائی گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی ساماندهی ضلع شمالی مسیر حدفاصل شهرک شهید باهنر و شهید رجایی هستیم که امیدوارم ساماندهی این مسیر و همچنین بازگشایی و آسفالت مسیر بسکابادی به طرق که بخش زیادی از ترافیک مرکزی شهرک شهید با رجایی را کم می‌کند.

کاظمی معاون شهردار مشهد نیز در این مراسم اظهار داشت: ایجاد مسیر ارتباطی از بسکابادی به منطقه طرق و مزرعه نمونه از درخواست‌های صد درصدی مردم این منطقه بود.ایجاد آسفالت ضلع جنوبی معابر بولوار حر سال گذشته انجام شد.

وی بیان کرد: متاسفانه به خاطر بارندگی‌ها آسفالت معابر ضلع شمالی به تاخیر افتاد و بابت این موضوع از مردم عذرخواهی می‌کنم؛ حالا دیگر بر اساس تابلوی روزشمار این آسفالت تا 70 روز آینده انجام می‌شود.

منبع :تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.