البرز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با تاکید براینکه برنامه ای برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده در تابستان امسال نداریم گفت: تلاش می کنیم با اصلاح الگوی مصرف از فصل گرما عبور کنیم.

برنامه‌ای برای خاموشی‌در تابستان امسال نداریم

به گزارش قدس آنلاین، بهنام بیات در همایش "مدیریت مصرف برق، یک مسئولیت اجتماعی" که صبح یکشنبه برگزار شد اظهار کرد: یکی از بخش هایی که می تواند در کاهش مصرف برق به کمک شرکت توزیع برق بیاید ادارات و ارگان ها هستند لذا در همایشی تخصصی و با حضور نمایندگان نهادها و ارگان های مختلف تلاش داریم با ارائه راهکارهای مناسب در جهت کاهش مصرف حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز رشد مصرف برق ادارات در ۲ ماهه اول سال جاری را یک ونیم درصد عنوان کرد و گفت: این خبر خوبی نیست و براین اساس تلاش کردیم در قالب همایشی کاربردی در جهت کنترل  وکاهش مصرف ادارات حرکت کنیم.

وی افزود: کاهش مصرف برق در ادارات می تواند ضمن صرفه اقتصادی برای آن ارگان کمک شایانی به صنعت کشور کند لذا در این جهت برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا ادارات استان که ۱۰ درصد سهم برق مصرفی را به خود اختصاص داده اند حداقل ۳ درصد کاهش مصرف داشته باشند.

این مسئول با تاکید براینکه تلاش مجموعه ما عبور از تابستان بدون خاموشی است گفت: هیچ برنامه ای برای اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده نداریم و توان و تمرکز ما بر اصلاح الگوی مصرف استوار است.

بیات از رشد بیش از ۸ درصدی مصرف برق در ۳ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد و گفت:بیشترین مصرف ما در حوزه صنعت با ۳۵ درصد است و برای کاهش مصرف و پایداری شبکه باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی در پایان به دیگر اقدامات این شرکت برای کاهش مصرف برق وافزایش بهره وری اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست با شهرک های صنعتی در جهت جابجایی پیک مصرف، تغییر ساعت کار ادارات، اجرای طرح سرویس کولرهای آبی، تشکیل اکیپ های سیار مدیریت بهینه مصرف و تعویض لامپ های فلورسنت و خیابانی با ال ای دی از جمله مهمترین اقدامات ما در جهت کاهش و کنترل مصرف برق در استان البرز است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.