ایلام – مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:۱۰۰ درصد اعتبارات ملی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام جذب شده است.

اعتبارات ملی اداره کل ورزش و جوانان ایلام به طور کامل جذب شد

به گزارش قدس آنلاین بهروز حیدرزاده  با بیان اینکه  ۴۳ چمن مصنوعی با اعتبار اولیه ۲۲ میلیارد تومان در دست احداث و بهره برداری است، افزود: با تأمین اعتبارات نهایی در این بخش  شاهد رشد قابل توجهی در زمینه چمن مصنوعی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به ۱۱ سالن ورزشی که در دست ساخت، توسعه و تجهیز می باشد، یادآور شد: ۵ سالن ورزشی آماده افتتاح می باشد.

حیدرزاده گفت: ۵۲۰ فضای ورزشی شامل اماکن، و... در ایام تابستان آماده خدمات رسانی به جوانان  می باشد.

 وی با بیان اینکه مجموعه های ورزشی (استادیوم ها) از  ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در خدمت همشریان عزیز می باشد، اظهار داشت: به همین منظور با کمک سایر ادارات کل ازجمله آموزش و پرورش، بهزیستی و... آماده و مهیای تابستانی دل انگیز برای جوانان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه این اداره کل دبیر ستاد اوقات فراغت استان می باشد،  یادآور شد: فرهنگ سرای امور جوانان بعنوان پایگاه اصلی، برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان را رصد می نماید.

وی با اشاره به جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی توسط اداره ورزش و جوانان استان، خاطر نشان ساخت: ۷ ملیارد تومان به هیأت ورزشی و سازمان های مردم نهاد کمک شده است که تا نیمه نخست سال جاری به هیأت ها اختصاص داده می شود.

وی یادآور شد: ۳۲۰ هیئت ورزشی فعال در سطح استان  فعال هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.