نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: گزارش کمیسیون عمران از حادثه سقوط تهران-یاسوج مدتها است که آماده شده اما اجازه انتشار آن داده نمی‌شود. علت چیست؟

چرا اجازه نمی‌دهند گزارش کمیسیون درباره سقوط هواپیمای تهران- یاسوج منتشر شود؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان طی تذکری، اظهار داشت: در وظایف نظارتی مجلس بسیاری از مسائل رعایت نشده است. به عنوان مثال طبق ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی گزارش‌هایی که طبق این ماده باید به هیئت رئیسه ارائه شود باید ظرف ۱۰ روز مورد بررسی قرار گیرد اما بررسی این گزارش‌ها ۲ تا ۳ ماه طول می‌کشد. این امر در مورد مدت طولانی تحقق و تفحص‌ها وجود دارد.

وی اظهار داشت: کمیسیون‌های تخصصی به تذکرات کتبی پاسخ نمی‌دهند و این از ایرادات نظارتی مجلس است.

نماینده مردم شاهین شهر تأکید کرد: گزارش کمیسیون عمران از حادثه سقوط تهران یاسوج مدتها است که آماده شده اما اجازه انتشار آن داده نمی‌شود. علت چیست؟ حاجی دلیگانی با بیان اینکه علاوه بر این، دولت آئین نامه بسیاری از قوانین را تهیه نکرده است، گفت: معاونت نظارت در این خصوص گزارش خوبی داد و باید بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس قوه مقننه در جلسه غیر علنی امروز دستور دادند ظرف یک ماه آینده گزارش دولت در مورد اختصاص ۱۴ میلیارد دلار به توزیع کالاهای اساسی به مجلس ارائه شود. چرا هیچکس پیگیری نمی‌کند؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.