رئیس نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی گفت: مراکز تخصصی غیردولتی حوزه کشاورزی در خراسان رضوی افزایش می‌یابد.

مراکز تخصصی غیردولتی حوزه کشاورزی در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و برخی مدیران شهری افتتاح شد. حضور متفاوت نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان حاکی از ایجاد تغییرات بنیادی در رویکرد کاری و فعالیتی این سازمان در دوره پنجم دارد.

رئیس این سازمان ضمن ابراز خرسندی از حضور مقامات کشوری و استانی اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های کلانشهرها توجه به تمام ابعاد زندگی اجتماعی مردم است که شهرداری به خوبی در سال‌های گذشته از عهده آن برآمده و با مدیریت جدید شهری امید می‌رود بیش از پیش شرایط مهیا شود تا شاهد حضور تعاملات اجتماعی و فرهنگی مناسب‌تر در جامعه اسلامی باشیم.

قنادزاده به تمام فارغ التحصیلان کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و فضای سبز نوید ایجاد شرایط بهتر و زمینه‌ها مناسب‌تر در عرصه کار، تولید و خدمات را داد به طوری که با ایجاد مراکز خدمات غیردولتی و شرکت‌های تخصصی که مجوز آن توسط سازمان ارائه می‌شود دانش در بخش‌های مختلف و گرایش‌های متفاوت نفوذ می‌یابد دانشی که مبتنی بر اطلاعات درست علمی، عملی و کاربردی و همچنین مهارت آموزی افراد است و تمامی بهره برداران می‌توانند از آن منتفع شوند.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی همچنین خبر از تصدی‌گری‌هایی داد که زمینه اشتغال تعداد کثیری را به صورت مسئولان فنی و کارشناسان تخصصی در حوزه کشاورزی را شامل می‌شود.

قنادزاده عنوان کرد: هدف از شرکت در همایش‌ها، نمایشگاه‌ها، سمینارهای علمی و نشست‌های مختلف مرتبط با تمامی رشته‌های کشاورزی ایجاد شناخت بهتر ذی‌نفعان بخش از فعالیت‌های گسترده سازمانی است که در کل کشور ۲۵۰ هزار مهندس را تحت پوشش خود قرار داده تا با پررنگ کردن حضور، امکان ایجاد زمینه‌های توسعه نوین بخش کشاورزی و هویت بخشی بیش از پیش به این حوزه را فراهم آورد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.