نیروهای امنیتی فرودگاه "تونس قرطاج" خدمه هواپیمای متعلق به خطوط هوایی سعودی را به ظن دست داشتن در اجرای اقدام خشونت‌آمیز و تلاش برای قتل بازداشت کردند.

بازداشت خدمه پرواز هواپیمای خطوط سعودی در تونس

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نوشته روزنامه اینترنتی رای الیوم، نیروهای امنیتی فرودگاه "تونس قرطاج" خدمه هواپیمای متعلق به خطوط هوایی سعودی را به ظن دست داشتن در اجرای اقدام خشونت آمیز و «تلاش برای قتل» بازداشت کردند.

رادیو موزاییک تونس اعلام کرد نیروهای امنیتی روز شنبه با مجوز دادستانی، خدمه این هواپیما را به ظن دست داشتن یکی از آن‌ها در اجرای اقدام خشونت آمیز علیه یکی از خدمه پرواز در حومه منطقه قمرت نزدیک مرکز پایتخت تونس، بازداشت کردند. این منبع اشاره نکرد که خدمه پرواز تابعیت سعودی دارند یا خیر.

رادیو موزاییک به نقل از برخی منابع امنیتی اعلام کرد یکی از افراد خدمه پرواز را که در معرض اقدامات خشونت آمیز قرار گرفته بود، کنار استخر یافتند. فرد یاد شده به سبب اینکه مورد خشونت و در معرض قتل قرار گرفته بود، اوضاع وخیمی داشت.

به گفته منابع، این فرد هم اکنون برای درمان در بخش ریکاوری یکی از بیمارستان‌ها در تونس بستری است و دیگر افراد خدمه پرواز (اعم از خلبان ها، کمک خلبان‌ها و مهمانداران پرواز) برای مشخص شدن مسائل پنهان این اقدام خشونت آمیز، تحت بازجویی قرار دارند.

منابع مطلع افزودند مقامات فرودگاه، سفر این هواپیما را لغو کرده و همچنین مانع از سفر خدمه پرواز تا مشخص شدن نتایج تحقیقات شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.