مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی در مورد جمع‌آوری برخی دکل‌های مخابراتی در برخی مناطق شهر مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

اقدام شهرداری مشهد علیه دکل های مخابراتی
به گزارش قدس آنلاین ؛ حسن اروجی درباره جمع‌آوری دکل‌های مخابرات موجود در برخی از منازل توسط شهرداری و ضعف آنتن‌دهی در شهر اظهار داشت: در سال 97 چند مورد از دکل‌های مخابراتی ما در سطح شهر توسط شهرداری جمع‌آوری شد.

اروجی با اشاره به این که شهرداری بر روی مالکان فشار آورد و این مالکان تقاضای جمع‌آوری دکل‌ها را از ما داشتند گفت: از طرفی چند مورد از دکل‌ها نیز توسط خود شهرداری جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل مخابرات خراسان رضوی ادامه داد: شهرداری به منازلی که دکل داشته باشند مراجعه و به دلیل وجود این دکل‌ها در منزل تقاضای هزینه از مالک را دارد و در صورت عدم پرداخت این هزینه مکان را در سیستم شهرداری بلاک می‌کند.در نتیجه مشترکان از مخابرات درخواست می‌کنند که دکل‌ها را از داخل منازلشان جمع‌آوری کند.

اروجی بیان کرد: این اتفاق در تمام مناطق شهر رخ می‌دهد و مخصوص به برخی از بخش‌ها نیست.‌

وی در زمینه آمار سایت‌هایی که جمع‌آوری شده گفت: سایت‌های جمع‌آوری شده توسط شهرداری مشهد در مناطق اول هاشمیه، ناصرخسرو، شیرخوارگاه جاهدشهر، میکرو ورودی میدان‌ شهدا، اول خیابان دانشگاه و میکرو مقابل پارک ملت است.

اروجی ادامه داد: سایت‌های تالیا نیز در مکان‌های جامی، بخارایی، میدان صدا و سیما و پنجراه سناباد توسط شهرداری جمع‌آوری شده است.

وی همچنین یادآور شد: سایت‌های موجود در جانباز، سمیه و ثمانه تهدید به جمع‌آوری شدند و به‌صورت اخطار کتبی به آن‌ها اعلام شده است.

اروجی بیان کرد: سایت‌هایی که پیگیری شهرداری سبب نارضایتی مالکان و همسایگان و منجر به جمع شدن شد واقع در مکان‌های امت5، حسین آباد کرمانی‌ها، گل ختمی، ثامن 10، کلاهدوز و دیدگاه لشکر هستند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.