البرز - رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه های عمرانی کرج در هفته گذشته گفت: مسئولین تنها وعده می دهند و عکس هایی در محل پروژه بزرگراه شمالی می گیرند اما دردسر و تأمین منابع مالی پروژه بر دوش شهرداری و شورای شهر است

قول دولت در کمک مالی به پروژه "بزرگراه شمالی" عملی نشد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی حاج قاسمی صبح  یکشنبه در نطق پیش از دستور جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: سوال من این است که چرا در این بازدید نماینده ای از شورای شهر کرج حضور نداشت و بودجه ای که به پروژه بزرگراه شمالی تخصیص نیافت.

وی تصریح کرد: گلایه ای که از استانداری البرز داریم  این است که چرا یکی ازاعضای شورای شهر کرج و یا ریاست شورا را به این جلسه دعوت نکردند.

وی افزود: با حضور نوبخت در پروژه ها  و مصاحبه ایشان در محل پروژه شمالی مقرر شد که بخشی از منابع دولتی به این پروژه تخصیص یابدو  این قول را به شهردار و استاندار البرز دادند.

حاجی قاسمی اضافه کرد: ولی با ابلاغ بودجه در پایان همین هفته  فقط ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار آن هم به دو پروژه عمرانی آزادراه تهران-شمال و همت اختصاص دادند که ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت مشارکت در احداث و تکمیل منطقه یک آزادراه تهران- شمال و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای مشارکت در احداث و تکمیل ادامه آزادراه همت در البرز تخصیص یافت.

این عضو شورا با  انتقاد از استانداری البرز گفت: چرا نماینده ای از شورای شهر کرج در جلسه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور حضور نداشت که مشکلات شهر و پروژه ها را مطرح کند؟

وی افزود: دولت تعیین تکلیف کند اگر قرار است بزرگراه شمالی را شهرداری به بهره برداری برساند منابع مالی را خودمان مشخص کنیم و اگر هم قرار نیست دولت در انجام پروژه ها کمک کند، مشخص شود تا ما نیز تکلیف خود را بدانیم.

حاج قاسمی در ادامه گفت: مسؤولین تنها وعده  می دهند و عکس هایی در محل پروژه بزرگراه شمالی می گیرند اما دردسر و تأمین منابع مالی پروژه بر دوش شهرداری و شورای شهر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.