البرز- مجمع سالیانه وانتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز با هدف معرفی اعضای هیئت رییسه و ارایه گزارش مالی و عملکردی این هیئت ورزشی برگزار شد.

هیئت رئیسه جدید فوتبال البرز مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، در این مجمع که پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش وجوانان  وجمعی از فعالان فوتبال البرز برگزار شد ابتدا فرایند رای گیری برای معرفی هیئت رییسه فوتبال البرز برگزار و درنهایت مصطفی سعیدی، مسلم ناصر خاکی، نسیم پیله ور و رحیم اسفندیاری با رای اکثریت اعضا به عضویت هیئت رییسه درآمدند وبه ترتیب به عنوان نایب رییس آقایان، نایب رییس بانوان، نماینده هیئت های شهرستان ها و نماینده باشگاه ها معرفی شدند.

در ادامه این جلسه گزارش مالی و عملکردی هیئت فوتبال به اطلاع حاضرین رسید ومورد تایید اعضا قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرزدربخش پایانی این مجمع با بیان اینکه امیدوارم شاهد بالا رفتن و پیشرفت فوتبال استان در تمامی بخش ها باشیم و با مدیریت، تلاش و وحدت همه عزیزان بتوانیم چرخ فوتبال را پیش بیریم گفت: سال ٩٧ سال خوب و پر باری برای فوتبال استان بود و اتفاقات مثبت زیادی رقم خورد.

امیر غفرانی افزود: هیات فوتبال پس از هیات پرورش اندام دومین هیات پرجمعیت استان البرز است و طبیعی است که نگاه ویژه تری به این هیات شود.

وی تصریح کرد: بنای کار هیات فوتبال استان البرز می بایست آموزش و دانش افزایی باشد تا بتواند نسل موفقی را در آینده بسازد.

رییس هیئت فوتبال استان البرز نیز در این مجمع با بیان اینکه بدهی انباشته هیات استان پرداخت شده است و حساب ها بروز است گفت: اگر کسی مطالبه مالی از هیئت دارد می تواند با ارایه مستندات آن را دریافت کند.

منصور بیک وردی ادامه داد: نیم میلیارد تومان از بخش های مختلف طلبکاریم که اگر دریافت کنیم برنامه های زیادی برای اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه توسعه فضای اداری هیات و بازسازی ساختمان فعلی در دستور کار است، گفت: اجرای اتوماسیون اداری و تجهیز ساختمان اداری نیز در دستور کاراین هیئت برای سال جاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.