استاندار خراسان رضوی گفت: بهبود وضعیت اقتصاد خانوار روستایی و تحقق سیاست توسعه متوازن در دستورکار قرار دارد.

بهبود وضعیت اقتصاد خانوار روستایی در خراسان رضوی دنبال می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی رضا رزم حسینی یکشنبه شب در دیدار با آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رییس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه سفر ایشان به مشهد مقدس اظهار کرد: بهبود وضعیت اقتصاد خانوار روستایی و تحقق سیاست توسعه متوازن در دستورکار قرار دارد و برای دست یابی به این هدف، طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با مشارکت معین‌های توسعه گرا و ارکان مختلف حاکمیت در استان آغاز شده است.

وی افزود: مدیریت منابع آب و خاک یکی از مهمترین برنامه های استان در سال‌های پیش رو خواهد بود و در این راستا طرح همیاران آب با مشارکت دانشگاه فردوسی مشهد تدوین شده است که اجرای آن می‌تواند به تعادل سازی میان منابع و مصارف آبی استان کمک کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به دلیل فرسودگی ساختارهای اداری کشور، در گام نخست انقلاب اسلامی به توفیقات چشمگیری در حوزه اقتصاد خانوار به ویژه در مناطق روستایی دست پیدا نکرده ایم.

وی گفت: برای موفقیت در انجام فعالیت‌های توسعه گرایی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی نیازمند همگرایی و انسجام همه ارکان حاکمیت اعم از قضایی و اجرایی هستیم که در الگوی مثلث توسعه به صورت ویژه این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین در این جلسه رییس مجلس خبرگان رهبری نیز اظهار کرد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی سرفصل های بسیار خوبی دارد و امیدوارم در اجرای آن موفق باشید.

آیت الله جنتی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم به ذکر است که شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات در بعد نظارتی آمادگی دارد و مدیران دولتی هم باید در جهت اجرای قانون تلاش و برنامه ریزی کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.