مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: قبوض آب تا چند دوره به صورت فیزیکی و الکترونیکی در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد تا میزان استقبال از قبوض الکترونیکی را مشاهده کنیم اما به مرور زمان قبوض فیزیکی به طور کامل حذف می‌شود.

قبوض آب الکترونیکی شده است؟
به گزارش قدس آنلاین، عباس اسحاقیان در خصوص قبوض الکترونیکی آب، اظهار کرد: ما پشت قبض‌های آبی که برای مشتریان ارسال می‌کنیم تبلیغاتی داریم که در خصوص خود قبض آب توضیح می‌دهد اما چند سری است که در کل پشت قبض تنها یک درصد توضیحات قبض بوده و بیشتر آن به اطلاعیه مهمی در خصوص قبوض الکترونیکی اختصاص داده شده است.
وی افزود: مشترکین برای دریافت قبض آب از طریق تلفن همراه باید شماره اشتراک خود را به شماره ۲۰۰۰۱۲۲۰ پیامک کنند. تشویقی نیز برای مشترکین قرار دادیم که از میان شماره‌های دریافتی به ۱۲۲ نفر لوازم کاهنده مصرف اهدا می‌شود. مشترکان اشتراک خود را از طریق پیامک به این شماره ارسال می‌کنند و بعد از آن‌ها خواسته می‌شود که رقم بعدی را بفرستند.
اسحاقیان گفت: ما در پشت قبض اطلاع‌رسانی کردیم و این اطلاع‌رسانی را در روزنامه‌های کثیرالانتشار نیز انجام دادیم. در گام اول به کلیه همکاران خود از طریق روابط عمومی پیام دادیم تا این کار را انجام دهند و استقبال خوبی هم انجام شد. در برنامه‌های افطار ماه رمضان نیز تبلیغاتی در این خصوص داشتیم. برنامه داریم که در شبکه‌های اجتماعی نیز این امر را فراگیر کنیم تا بتوانیم قبوض الکترونیکی را توسعه دهیم و به این سمت و سو برویم.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: در مرحله اول قبوض به صورت فیزیکی و الکترونیکی در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد به این دلیل که امکان دارد به همه اطلاع‌رسانی نشده و همه شماره اشتراک خود را نفرستاده باشند. فعلا تا یک یا دوره دیگر قبوض به هر دو صورت ارسال می‌شود تا میزان استقبال را مشاهده کنیم اما به مرور زمان قبوض فیزیکی به طور کامل حذف می‌شود. ما حدود یک میلیون قبض صادر می‌کنیم، بنابراین باید بررسی کنیم که چه تعداد افراد شماره اشتراک خود را ثبت کردند. هنوز تعداد این افراد زیاد نشده تا از مطمئن شویم.
وی اضافه کرد: مشترکان می‌توانند چند شماره اشتراک را با یک شماره همراه ارسال کنند. شماره اشتراک از طریق هر همراهی که ارسال شود، پیامک به همان همراه فرستاده می‌شود.  
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلانترنژاد ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    7 2
    من شماره اشتراک رو پیامک کردم ولی پیام اومد که شناسایی رو وارد کنید.انجام دادم.ولی پاسخ اومد که کلمه عبور یا شناسایی صحیح نمیباشد.راهنمایی کنید