البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کرج با اشاره به وجود قطعات تقلبی در بازار گفت: هنگام خرید، مردم باید مراقب لوازم یدکی تقلبی و مشابه باشند.

مردم مراقب قطعات یدکی تقلبی در بازار باشند

سید احمد موسوی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اجناس باکیفیت دارای هولوگرام های مشخص و علائم استاندارد بوده که مردم هنگام خرید باید به آن دقت کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بازار لوازم یدکی خودرو گفت: مردم توان خرید قطعات را ندارند و ترجیح می دهند در صورت امکان با لوازم خراب سر کرده یا آن را تعمیر کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کرج تصریح کرد: بازار لوازم یدکی هم به مانند سایر مشاغل از شرایط نابسامان اقتصادی تأثیر پذیرفته و از کارخانه ها تا فروشگاه های قطعات یدکی خودرو با مشکل مواجه شده اند.

موسوی ضمن اشاره به کمبود لوازم دربازار گفت: شرایط اقتصادی و نوسانات ارزی مشکلاتی را بوجود آورده که باعث شده کمتر شاهد وجود اجناس خارجی باکیفیت در بازار باشیم.

وی در خصوص کیفیت لوازم یدکی تولید ایران گفت: لوازم داخلی از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما آن ها برای تأمین مواد اولیه نیازمند واردات هستند و براساس کمبود و افزایش قیمت مواد اولیه مجبور به افزایش قیمت هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی کرج تصریح کرد: برخی از کارخانه های تولید لوازم یدکی به دلیل رکود بازار مجبور به تعدیل نیرو شده اند که بدون شک با ادامه روند کنونی شاهد استمرار این وضعیت خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.